Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Ik heb een tijdje geleden een stukje gelezen waar iemand een tweede ontvanger had "doorgelusd" Kan iemand mij hier meer over vertellen ?(of doorverwijzen) Ik wil graag een tweede ontvanger gaan gebruiken ivm ruzie van de kids over wat we gaan kijken. Luc
Bigfoot Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Als je hem doorlust kun je op de 2e ontvanger alleen de zenders ontvangen van dezelfde polarisatie, band, en satelliet. Het betere alternatief is een twin lnb met twee kabels, naar elke receiver 1.
Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Bedankt Bigfoot maar hoe zit het dan met het "kaartje"? Heb ik dan twee kaarten nodig als ik op beide ontvangers naar een canal-dig. kanaal wil kijken. Dat van die twee lnb,s is me duidelijk. Luc
Bigfoot Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 Ja je moet 2 kaartjes hebben of met card-sharing gaan werken.
Gast Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 En met doorlussen is één kaart en één lnb voldoende ? Luc
goto Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Met doorlussen is 1 lnb voldoende maar zul je toch 2 kaartjes moeten hebben om op allebei de ontvangers beeld te toveren. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen