YUGI Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 moet ik bij het flashen met dreamup een nulmodem en een utp of crosskabel gebruiken.moet je ftp prog gebruiken om bestanden naar je dreambox testuren.heb een pc met ethernetkaart die sluit ik rechtstreeks aan op mijn dreambox,welke kabel hiervoor utp of crosskabel. gr harko.
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2004 Geplaatst: 14 januari 2004 moet ik bij het flashen met dreamup een nulmodem en een utp of crosskabel gebruiken bij dreamup gebruik je een seriële nulmodemkabel. moet je een ftp prog gebruiken om bestanden naar je dreambox te sturen is wel het handigste, kan gewoon met je internet explorer (ftp://ip-adres-dreambox) heb een pc met ethernetkaart die sluit ik rechtstreeks aan op mijn dreambox,welke kabel hiervoor utp of crosskabel. rechtstreeks een cross-cable, via hub/switch of router een rechte kabel. merDe deze ruimte is te huur
YUGI Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Geplaatst: 14 januari 2004 mijn dank is groot Merdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. gr harko.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen