Ga naar inhoud

Waar is het emu menu? niet onder de blauwe knop!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net de nieuwe relase geinstalleerd maar kan het emu menu niet meer vinden, deze zat voorheen onder de blauwe knop toch?

Delight

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb net de nieuwe relase geinstalleerd maar kan het emu menu niet meer vinden, deze zat voorheen onder de blauwe knop toch?

Delight

wat versta jij onder DE nieuwe release ?
domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Geplaatst:

Meestal als je geen flash erase hebt gedaan dan komt het EMU menu niet tevoorschijn.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Geplaatst:
Citaat:
als je de Ronaldd-image bedoelt, eerst een settingslijst erin pompen en dan nog eens op de blauwe knop drukken

Wat heeft een settingslijst nou weer met de blauwe knop te maken???
Ik "pomp nooit settingslijsten erin" (mijn dreambox heeft een scanfunctie) en toch werkt de blauwe knop altijd wel.
Geplaatst:

nouja, settings dan, hetzij via een lijst of via een transponder-scan, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

zonder settings geeft mijn db gee emu-menu weer.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Bedankt voor de suggestie Ome merde, ga ik als ik thuis ben gelijk proberen. thanks. ik hoop dat het lukt.

Ik was al bang dat ik linux moest gaan debuggen. niet dat ik dat erg vindt maar het is geen dagelijks werk van mij.

Geplaatst:

Ome merde,

Waarom is het emu menu afhankelijk van de setting lijst of de transponderscan? Ik begrijp de afhankelijkheid niet.

Geplaatst:

Merde,

ik het net een transponder scan gedaan maar zonder resultaat?

Heb je nog een andere suggestie?

Geplaatst:

Heb je al een flash erase na het laden van een nieuwe image door de knop linksboven op de dreambox in te houden bij het opstarten?

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Geplaatst:

ik zal hem nog even een keer flashen

ik heb nog iets gevonden denk ik als ik de nieuwe dreamupdate 1.13 gebruik van dipke 2003 dan zie ik de resultaten ook niet, raar niet?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen