Onno Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Hi all<P>Ik kijk nu zo'n twee weken op dit bord<BR>heb inmiddels wel een dos emulator lopen die alles doet (zie mijn post daar)<BR>maar ik probeer een nieuwe crd voor een acs 16 te schrijven <BR>(PW WEG) maar ik geloof dat niemand op dit bord echt wil helpen en wil duidelijke maken hoe je dat moet doen of vergis ik me ?<P>als iemand me er een wil sturen ook goed.<P>Zou iemand willen helpen ???<P>Onno
Calypso Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Ik heb ook op de diverse sites naar een 1.6 crd gevraagd. ( Nog) geen response!!!!
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Een crd moet je niet zomaar vragen! Zelf mag je toch ook een beetje moeite doen! <P>Er staat naar mijn weten genoeg info over het proggen van een ACS 1.6 (of 1.2). Gebruik de zoekfunctie en zoek naar topics die daar over gaan. Als je dan nog vragen hebt dan mag je ze gerust stellen hoor en dan wordt je ook geholpen. <P>Grtz,<BR>Assie
Onno Geplaatst: 25 mei 2001 Auteur Geplaatst: 25 mei 2001 Hi Assi<P>ik weet hoe ik eencrd file op een kaart moet zetten. dat is geen probleem<BR>ik weet alleen niet hoe ik <BR>id 7530 key 10 prov 10 in een cdr file kan krijgen en met welk prog.<BR>Ik heb natuurlijk alles afgezocht voordat ik dit schrijf dus als je me wil helpen uitvinden hoe ik zelf een crd file kan maken en de key etc er in kan krijgen zou ik <BR>ZEEEEEEEEEER geholpen zijn<P>en verder ben ik niey boos hoor.<P>Onno
Gast Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Der bestaan heel wat programma's die je helpen bij het maken van een crd. Bij zo'n programma's moet je dan alleen maar de juiste gegevens invullen en zij geven je dan wel de juiste string. Crdtools of creacrd zijn er bijvoorbeeld zo'n. Let natuurlijk wel op dat de crd die je maakt voor een ACS 1.6 is, anders zal het niet werken.<BR>Als je toch iets meer wil weten over hoe zo'n crd nu in elkaar steekt dan stuur ik je wel een tekst op waarin dit een beetje wordt uitgelegd.<P>Grtz,<BR>Assie
Gast Geplaatst: 29 mei 2001 Geplaatst: 29 mei 2001 Assie zou je de tekst ook naar mij willen sturen? Alvast bedankt,<BR>Esco
Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Hallo Onno...<P>je hebt post !!! Iets om mee te oefenen !!! <P><BR>Kierewiet<BR> kierewiet@gmx.net
Aanbevolen berichten