sdspieg Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Is wel een beetje off-topic, maar ik hoop toch dat iemand me kan helpen. Heb sinds een maand of zo de dreambox, en ben uitermate tevreden. Echt een leuke hobby ook. Maar kan iemand me soms zeggen hoe ik de on-screen display van het input signaal: een klein icoontje met een beelscherm erop en links daarvan een pijltje dat erin komt, en rechts ervan een '2'. De dreambox zit nu in de tweede Scart van de TV (eem Sony KV-29X5D), maar dat maakt niets uit: als ik 'm in de eerste SCART stop, zie ik gewoon een '1' ipv een '2'. Hoe raak ik dat icoontje kwijt? En ook (misschien wel gerelateerd) - kan iemand me soms verwijzen naar een site waar de optimale SCART-aankoppeling van alle apparatuur (Sat-receiver(s) met DVD, VCR, versterker, en TV) beschreven staat?
tCC Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 dat zal je ergens in je TV uit moeten (kunnen) zetten.. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Gast Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 is vaak een toetsje met een 'i' (info) op de AB groet, skippy2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen