pukje Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Geplaatst: 16 januari 2004 Ohhh na het lezen van de topic antwoord gevonden van ronaldd het is nog vroeg dan mag je nog iets overzien. Ronaldd bedankt voor je antwoord. maar nu het tweede mijn image staat op usb dus kan de files in /lib/* uitwisselen kan ik zomaar de libc uitwisselen ,dus mijn eigen gecompileerde en gestripde versie in /lib/ zetten ? pukje
Gast Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 Citaat: maar nu het tweede mijn image staat op usb dus kan de files in /lib/* uitwisselen kan ik zomaar de libc uitwisselen ,dus mijn eigen gecompileerde en gestripde versie in /lib/ zetten ? Dan werkt het niet! Je mag hem niet strippen. Uiteraard kun je de library vervangen of je kunt zelf een extra library maken. Je kunt ook de source pakken vanuit de glibc sources (die zijn wel open en die worden in die development kit mee gedownload) en daar dingen uit halen en met je programma meelinken.
pukje Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Geplaatst: 16 januari 2004 natuurlijk mag ik strippen met strip haal je alleen de debug informatie eruit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen