Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi, luitjes misschien stel ik een domme vraag, maarje de domste vraag is de vraag die niet gesteld is, toch !!<BR>Is het mogelijk om een crd voor een 1.2 kaart om te zetten in een crd 1.6 ???<BR>Zoja , met welk progje???<BR>Of is er iemand die zó vriendelijk wil zijn om de crd 1.6 te willen sturen ??<BR>Mijn dank is alvast zéér groot.<BR>Greetings: Josje01<BR>email: Josje01@hotmail.com rolleyes.gif" border="0

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Crd 1.2 omzetten voor 1.6, hangt ervan af wat voor crd het is. Als het één is om een een key oid plain te schrijven naar de kaart dan moet ie wel omgezet worden, is dat niet het geval dan kan dezelfde crd gebruikt worden voor de 1.6.<BR>Omzetten kun je met bijv. je windows-notepad doen of elke ander text-editor.<BR>Elke crd is in feite een gewoon text-bestand.<BR>En wat voor crd 1.6 bedoel je????

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Diavolo:<BR><STRONG>Crd 1.2 omzetten voor 1.6, hangt ervan af wat voor crd het is. Als het één is om een een key oid plain te schrijven naar de kaart dan moet ie wel omgezet worden, is dat niet het geval dan kan dezelfde crd gebruikt worden voor de 1.6.<BR>Omzetten kun je met bijv. je windows-notepad doen of elke ander text-editor.<BR>Elke crd is in feite een gewoon text-bestand.<BR>En wat voor crd 1.6 bedoel je????</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Dat weet ik niet eigenlijk, ik weet dat de crd 1.2 op de bl***we mch kaart goed werkt

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

hallo,<P>die crd1.6 is toch niet voor je originele acs1.2 kaart he , want anders is dat niet aan te raden.<BR>crd's kun je zelf maken met het programma (eepromedit , plainkey's friend ,easycrd maker,enz...), het enige wat je moet doen is op het net gaan zoeken achter de juiste plainkey hex .<BR>hopelijk is dit een antwoord op je vraag.<BR>groeten

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.