cor11 Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 na het inzetten van een image van peterpan ben ik nederlandse kanalen kwijt ?? alleen rt4 rt5 heb ik nog ik heb er al een nieuwe zenderlijst ingezet maar kanalen komen niet meer terug wat doe ik verkeerd ?? groeten cor
fredsat Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Welke EMU heb je in gebruik? Draai hier met MGcamd en krijg daar alles mee open. Wel even de keys default naar var/keys zetten i.p.v var/etc in het EMU menu. VU+ DUO, Open Pli
cor11 Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Geplaatst: 15 januari 2004 gebruik die van ronald maar ik heb peter pan er vanmiddag bij gezet toen ging het fout draai nu even op ronald om het goed te krijgen groeten cor
fredsat Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 @cor Ik probeer eigelijk antwoord te krijgen op welke EMU je draait met de image PeterPan? Druk op de gele toets in PeterPan en je komt in het EMU menu. Daar kan je keuze maken uit zes EMU's (Radegast, MGcamd, Gbox, Xcam, Ucas en Newcamd)en de common itnerface. VU+ DUO, Open Pli
cor11 Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Geplaatst: 15 januari 2004 gelukt fred draai nu op gbox alles werkt weer ga hem straks weer op jou instelling proberen het vervelende is als ik een nieuwe settinglijst er in zet dat ik handmatig de satelieten weer moet opzoeken groeten cor
cor11 Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Geplaatst: 16 januari 2004 Citaat: Welke EMU heb je in gebruik? Draai hier met MGcamd en krijg daar alles mee open. Wel even de keys default naar var/keys zetten i.p.v var/etc in het EMU menu. ok jouw instelling erin gezet alleen ticket 1 en 2 werken nog niet en ik kan niet met de peter pan in file modus komen hoe kan dat ?? lukt wel met die van ronald maar daar kan ik die plugin subtitler niet in gebruiken. pffffffff weer wat om te hobbyen groeten cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen