Gast Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Vraagje is het mogenlijk om viaccess fun file's om te zetten naar viaccess goldcard file's zo ja met welk programma en hoe moet dat dan ? Peter
Bigfoot Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Nee dat kan niet. Wat je wel kan doen is met een programma als Picbinedit de eprom van de fun uitlezen op keys en dan die keys plaatsen in de eprom van de goldkaart (weer met Picbinedit). Zie ook www.duwgati.com
Gast Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Bedankt gat het gelijk proberen Hier was al aan het stoeien geweest met picbinedit Peter
Gast Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 oke het is gelukt met PicBinEdit na veel proberen maar het is voor elkaar bedankt Peter
johan vermeer Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Ben ook aan het stoeien geweest en het lukt niet. Het begint al dat in de rechter box van Picbin 6in1 met een Goldcard niet te selecteren is.Verder kan ik nergens meer goede PIC file's voor de gold cards vinden.(Overigens kan volgens mij een Gold PIC en een FUN eeprom file niet op een God card.) Zowel met Picbin,Chipcat als met Cardreader krijg ik meldingen in de trant van "loader does'nt work!"" Al de pogingen heb ik gedaan met de mastera 3. Wat is jullie geheim??? grtjs JV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen