dream-on Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Ik erger me groen en geel op wanadoo en ook dat we ons kunnen samenpakken om actie te ondernemen!!!!!!! nov. 2003 gebeld: meneer wanadoo, jullie doen mooi nieuwe klanten werven met jullie 19,95 p/maand maar wat doen jullie voor bestaande klanten het 2e jaar? tja, meneer de ongewardeerde klant, voor bestaande klanten doen we niks, u mag volgend jaar zelfs 10 euro meer betalen.. maar u kunt dan wel uw adsl abbo verlagen naar wanadoo free en u dan weer aanmelden voor wanadoo lite...... jan 2004 gebeld: dictator wanadoo: ik wil mijn abbo verlagen naar wanadoo free maar deze optie kan ik niet selecteren in mijn service menu, ik kan natuurlijk wel een nog duurder abbo nemen.... Tja meneer de afgezette klant, u had een maand voor de termijn u abbo kunnen opzeggen.......... Ben ik nu deze enige die zich zo vreselijk afgezet voelt of zijn er meerdere die hier actie willen ondernemen??????????????? gr. roy Vu duo2 met pli
Janneman Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 Volgens mij is het 'stilzwijgend' verlengen van je contract iets wat je waarschijnlijk had kunnen weten. (Inclusief de maand opzegtermijn). Dat is trouwens ook heel gebruikelijk. Wel zou het natuurlijk netjes zijn van Wanadoo als je zou kunnen downgraden (met eventueel een kleine vergoeding). Maar dat doen ze dus blijkbaar niet. Weet niet hoe het juridisch precies in mekaar zit, maar als jij voor het volgende jaar een prijsverhoging hebt gekregen, kun je volgens mij wettelijk zonder kosten je abbo opzeggen (weet niet of die maand dan ook nog geldt trouwens).
Gast Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 tjaaaaa, maar nu komt de grap, als je je oude adsl opzegd zoals afgesrpoken in het contract, en je wilt vervolgens een nieuwe aanbieder, moet eerst je oude verbinding gesloopt worden alvoor er met deaanleg van een nieuwe kan worden begonnen.....hoezo antiek. dit is volgens mij gewoon een afspraak tussen de diverse providers , zo van geen lkanten pikken he ps de nieuwe lijn duurt meestal 2 to 6 weken bij alle aanbieders gek he.... al die eenheid groetjes ........
Fredo Geplaatst: 17 januari 2004 Geplaatst: 17 januari 2004 ik heb in november mijn wanadoo adsl opgezegt en een andere aangevraagt maar moet wachten tot hij er uitligt voor de nieuwe er komt geen probleem voor mij ik heb nog een verbinding maar gewoonlijk tog niet leuk Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen