Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is het mogelijk om een orginele 1.2 irdetokaart te wissen , en hem dan als een goldkaart te gebuiken. zodat je er gewoon hex files op kwijt kan??

Geplaatst:

hallo,<BR>waarom zou je je originele kaart willen wissen , dat gaat wel maar je kunt het niet gebruiken als een goldwafer.<BR>je weet toch dat er veel vraag is achter een originele kaart .<BR>waarom zou je het niet ruilen voor een goldwafer kaart , maar persoonlijk zou ik mijn originele kaart wel bijhouden hoor.<BR>groeten

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik zou hem zo ruilen tegen een goldkaart<BR>ik zie geen voordeel van deze kaart.<BR>ik wil er alleen premiere opzetten , maar dat wil niet werken.op een goldkaart wel.<BR>daarom dus.

Geplaatst:

Ga eens rondsnuffelen, 1-2jaar terug deden we niets anders (bij gebrek aan alle innovatie van nu) niets anders dan de kaart "killen" & "reanimate" erover, proggen naar 0-cam, liefst Grieks of zo en gaan met al die vrije providers.<P>Op deze wijze leer je deze hobby het snelst en ga je het nog leuk vinden ook.<P>Kijk eens rond en begin eens met het sterk vereenvoudigd progje FMCard150.<P>Succes

Geplaatst:

Ik zou hem goed bewaren misschien komen er tijden dat je er een ander encryptie system op kan zetten of zo<BR>die kaarten blijven unique<BR>en een coldcard kost niet zo veel meer<P>Robbie laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.