Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>ik hoorde uit redelijk betrouwbare bron dat c+ plannen heeft om de key's om de twintig minuten te gaan wisselen om de boel te ontmoedigen. als meer mensen hier iets over weten dan .......<P>Golem7

Geplaatst:

Ik denk niet dat je zo'n geintje op korte termijn kunt verwachten. Er zijn namelijk nog veel trouwe abonnees wiens apparaat dit soort grappen echt niet kan hebben.<P>Er zijn wel wat providers wereldwijd die dit in het verleden hebben gedaan of hebben geprobeerd, maar dit stuitte en stuit nog steeds op grote problemen.

Geplaatst:

Is gezien het aantal geregistreerde kaarten in NL misschien net te doen, maar reken eens mee voor Spanje en Frankrijk. Zijn beiden goed voor zo'n 4 miljoen leden. Da's wel heel krap pulsen...Per 2 dagen is een optie zoals in de laatste dagen van D2Mac C+ Nordic. Maar de 'maandkeys' zijn inmiddels geen garantie meer..Zal wel beginnen met gefaseerd updaten...<P>Waar maken we ons eigenlijk zorgen om??? We hebben hier toch allemaal een officiele niet gemodificeerde kaart van Canal Digitaal Satelliet Zolang Ze Nog Bestaan in Nederland BV. laugh.gif" border="0 ? Nou dan....

Geplaatst:

Wat Golem7 schrijft heb ik ook vernomen een aantal dagen terug.<BR>Toch lijkt het me niet haalbaar omdat er mensen zijn die varen.<BR>Deze gasten zijn aangewezen op een schotel voor het weerbericht en moeten dan elke dag bellen naar Canal+.<BR>En dan nog niet te spreken over de gasten op een camping die de volgende dag weer weg gaan. <BR>Kassa !!!<BR>Tja je mag toch niet kijken over de landsgrens.<BR> read.gif" border="0

Geplaatst:

Leuk als je inderdaad geen frequente tv-kijker bent.<BR>Met mooi weer kijkt er geen hond tv en als je na een paar dagen tv wil gaan kijken dan zie je een zwarte plaat die ook na 20 minuten geen licht geeft.<BR>Dat kost je dus met de telefoontjes zo'n 22,50 per 2 dagen.<BR>Of je moet je ontvanger continu aan laten staan en dat kost je 300 gulden per jaar meer aan electriciteit.<BR>Of word dat laatste soms verrekend met je abbo?<BR>Dat is mooi, dan krijg ik 240 gulden per jaar van C+ om te kijken! <BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Gratis contact met c+ (zie ook <A HREF="http://www.antwoordnummer.nl)" TARGET=_blank>www.antwoordnummer.nl)</A> <P>Canal+<BR>Antwoordnummer 1111<BR>1200 VB Hilversum <P>Canal+ Nederland BV<BR>Antwoordnummer 2788 <BR>3430 WB Nieuwegein <P>Nu geen ongefrankeerde staalplaten en bakstenen opsturen anders is C+ dadelijk echt failliet<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Dat zou inderdaad heel vervelend zijn indien mensen die weinig sympathie hebben voor C+ misbruik zouden maken van antwoordnummers.<P>Indien een gevuld doosje (kilo of 2 a 3) wordt opgestuurd naar zo'n (gratis) antwoordnummer moet C+ de porto betalen en denken ze dat ze een decoder teruggestuurd krijgen.<P>Aangezien C+ altijd netjes klachten behandeld, correspondentie beantwoord, borg van decoders terugbetaalt en een professionele helpdesk tegen lage kosten ter beschikking stelt, zou dit niet terecht zijn.<P>Hiermee wordt het immers nog steeds verlieslijdende C+ op extra kosten gejaagd, het aanpassen van het antwoordnummers zou een permanente bezigheid worden indien niet alle nummers in 1x gebruikt worden maar steeds wisselen, en dat willen we ze toch niet aandoen ??? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0bavaria.gif" border="0crying.gif" border="0

Geplaatst:

Pakketjes worden wel geaccepteerd, als je iets besteld bij wehkamp dan gaat het als je het retour zendt ook naar een antwoordnummer.<P>Maar eehh wil wel een vakantiekaartje naar de jongens sturen als ik zit op een terrasje aan de costa del sol met een bavaria.gif" border="0 .<P>Tis trouwens hier ook bloedheet in holland,<BR>heb last van kabbelend kontwater in mijn bilspleet shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@BW, daar heb ik nou ook zo'n last van laugh.gif" border="0<P>V.w.b. de post vertelde ik ook alleen maar wat ik gelezen had op de antwoordnummer site:<P>"Een antwoordnummer is vergelijkbaar met een postbus, maar bij een antwoordnummer betaalt de ontvanger de postzegel, u kunt dus gratis uw papieren post verzenden."<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

geeft nix, maar iedereen die zijn decoder ooit naar C+ heeft opgestuurd, zal dit via een ... antwoordnummer hebben gedaan.<P>en nou dus niet doosjes met een baksteen sturen he? ze hebben het al zo zwaar daar.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo<P>En als ik een avond naar pro7<BR>gekeken heb, dan heb ik ook een<BR>probleem dacht ik zo.<P>Groetjes Sjefke..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.