Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb niks over deze plannen gehoord en ik denk ook niet dat ze op korte termijn te verwachten zijn.<P>Een en ander past natuurlijk wel goed in de vermeende plannen van de Europese C+ organisatie.<P>Volgens die geruchten zijn ze bezig met het voorbereiden van 'n algehele kaartwissel aan het einde van dit jaar.<P>Hierbij moet je niet denken aan 'n nieuw coderingssysteem maar aan nieuwe type kaarten die 'n veel snellere processor hebben. Hiermee is het dan wel mogelijk om elke tien minuten nieuwe key's te sturen. <BR>Binnen die tien minuten wordt de zelfde key dan elke tien seconden opnieuw met de 'data flow' meegestuurd, zodat je niet twintig minuten naar 'n zwart scherm zit te kijken alvorens de update plaats vind, zoals dat nu het geval is.<P>Hierbij kunnen ze dan ook gebruik maken van de in deze processor geplaatste 'trigger'. Dat is 'n soort hardwarematige serienummer die betrokken wordt in de 'asymetrische' versleuteling die ze nu ook al toepassen. <P>Maar al die flauwekul is toch zo weer te kraken en het enigste wat dit opleverd is nog meer rode cijfer bij de C+ organisatie.<BR>Ze kunnen het geld veel beter in nieuwere films en betere programma's stoppen. En wat dacht je van 'n betere sevice, dat levert ze vast heel wat meer abonnee's op!<P>Soms zou je denken dat ze ambtenaren zijn, die interesseert het namelijk negen van de tien keer ook niet of ze nu winst maken of niet en daar moet je al helemaal niet met klantvriendelijkheid aankomen. (de goede ambtenaren natuurlijk uitgezonderd!)<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Als je ècht gratis ( tegen normale kosten) wilt bellen naar C+, bel dan 035-6555659<BR>Dit nummer omzeilt de 0900-kosten.<BR>Het nummer doet zorgt ervoor dat je wel op het callcenter terecht komt, maar dan zonder die kosten van 45 c p/m.

Geplaatst:

Maar waarom zou je ze willen bellen?<P>Ik vraag me af of het eigenlijk<BR>wel verstandig is om zo'n antwoordnr.<BR>op dit board te zetten.<P>Laat ze toch lekker gaan joh, wij zijn toch<BR>sterker met z'n allen.<P>SatDr.

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Het lijkt mij dat C+ langzaam alle trucjes op ons los zal laten om zo langzaam maar zeker het systeem uit te hollen en steeds meer ‘niet hobbyisten’ te ontmoedigen om GW’s van F200,- te kopen om zo het abonnement te ontduiken.

Geplaatst:

hmm... dit kan ik alleen maar aanmoedigen;<P>Het stoppen van handel in GW's van 200,-, dit heeft namelijk niets met de hobby en (naar ik hoop) ook niets met sat4all.com te maken.<P>Handel hoort naar mijn mening ergens anders thuis.<P>greetz.

Geplaatst:

Zul je zien dat als er inderdaad gewisseld wordt van kaartjes dat er weer heel veel fout gaat bij C+. Mensen zitten weken (zeg maar rustig maanden) zonder beeld. Krijgen rekeningen voor het omwisselen enz enz. Als ik dit nog een keer mee maak dan ga ik die eikelbijters toch eens echt aan de schandpaal hangen bij consumetenbond, consumenten programma's en wat al niet meer mogelijk is. mad.gif" border="0

Geplaatst:

Ik denk dat Canal+ er beter aan doet de service en aanbod te verbeteren dan nieuwe kaartjes e.d. <P>Voorbeeld:<BR>Aanbod canal+ pakket zoals nu voor 39,95<BR>100.000 abonnees<BR>inkomsten 3995000,00<P>Voorbeeld 2:<BR>Aanbod zoals premiere pakket voor 39,95<BR>200.000 abonnees <BR>inkomsten 7990000,00<P>Ik vermoed dat Canal+ met voorbeeld 2 zelfs gigantisch veel meer abonnees krijgt aangezien er op dit moment vaak meerdere honderden guldens per persoon worden betaald om het huidige droevige aanbod te kijken via eengw o.i.d.<P>erik

Geplaatst:

@muurman<P>Ben het met je eens, service hoef ik niets meer aan toe te voegen en ik heb wel eens eerder (zoals velen) geopperd om abonnementsgeld drastich te verlagen; dit stopt de handel (niet de hobby).<P>Bizar is echter wel het gegeven dat het huidig aantal betalende abonnee's veel hoger ligt, en C+ nog steeds in rode cijfers zit ??<P>De behoorlijke monopolypositie zorgt naar mijn mening ervoor dat er uberhaubt nog gedraaid kan worden door C+. Mis-management is volgens mij (maar wie ben ik) de basis voor de situatie waar C+ al jaren in verkeerd.<P>Marketing en Sales zullen ze wel goed doen, maar dingen beloven is vaak ook makkelijker dan ze ook daadwerkelijk uitvoeren (vraag maar aan servicedesk) de hele back-office, PR en Jurdische zaken is te triest voor woorden.<BR>Nee, een ISO certificering of iets van die strekking zit er voor hun niet in.<BR> <BR>Lekker door tobben hoor C+ !<P>adios !

Geplaatst:

ja en laat ze vooral doorgaan op de zelfde FRANSE ARROGANTIE<BR>greetz pipokoeie

Geplaatst:

Ik denk dat Freek den Engel (in loondienst van C+) never nooit een advocatentarief van dat bedrag kan factureren naar zijn werkgever. (En zeker niet als het prestatieloon betreft ! haha..)<P>Nee hoor, het interesseert me geen reet wat iemand heeft of verdient, maar ik denk dat een jurist als Freek van dat soort bedragen alleen maar mag dromen, en terrecht want iedere keer als ik zijn naam in de media tegenkom ... laat maar.<P>Aan de andere kant; wees blij dat C+ NL dit soort so-called "professionals" in de basisopstelling heeft !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.