Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 Hallo mede hobbyisten<P>Wanneer ik met picbined de irdetofile uitlees dan staat er bij de datum b.v. 36 44.<BR>Ik weet dat dit het Hex-stelsel is maar na mijn boeken te hebben geraadpleegd kan ik hier toch geen datum van maken wie kan mij hier wegwijs in maken.<BR>Groeten
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 Bedankt voor je reactie, maar waar kan ik dat vinden?<BR>Bobhop
Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 stuur mij maar een e-mail en ik stuur ddate.zip wel retour.<P>mvg daam
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hex-Date is niet altijd synchroon aan onze kalenderdatum! Vaak gebruikt een provider een afwijkende datum (+ of - 1 maand) of zelfs een willekeurig verzonnen datum. Garanties daaromtrend zijn er niet. Beste oplossing is om een orig kaartje uit te lezen ofwel een sat-board te raadplegen ofwel loggen bij een gekozen provider..<P>Voorbeeld: Canal Digitaal Satelliet Nederland Europa (of hoe ze zich nu weer willen noemen) staat op 06DA..<BR>En Premiere World op 058D....<P>Succes <p>[ 23-06-2001: Bericht aangepast door: Mimisiku ]
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Hoi Mimisiku<BR>ik wil me bedanken voor<BR>die datum van pw wat je op dit bord doorgaf<BR>ik had een file met 0708 en kon geen kaartje meer proggen nu ik de datum veranderd heb in 0508d gaat het wel weer<BR>maar hoe kom je aan zo'n datum<BR>ik heb eens geprobeert met 059f dat is 31-12-1992 maar dat werkt niet en 0517 ook al niet.<BR>hoe kan ik de volgende keer een nieuwe datum vinden?<P>Groetjes Harrie<BR>
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Betalend lid van zowel Premiere World en Canal Digitaal Satelliet Westelijk Halfrond Regio Europa En Binnenkort Globaal..
klinkie Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 of een seasons kopen dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 12 juli 2001 Geplaatst: 12 juli 2001 Hmmmmmm nu weet ik nog niks <BR>C+ interesseert me niets maar PW wel<BR>volgende keer als de datum veranderd moet worden dan zelf maar wat datums in geven en hopen dat er eens de goede bij zal zijn.<P>groetjes harrie
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 <BR>Hum niemand een antwoord op mijn vraag<BR>over de datum van irdeto ?????????????????
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 ...Dan kun je (of wil je) niet lezen!!!!<P>ER IS GEEN DATUMBEREKENING VOOR DE IRDETOZENDERS!!!! ZE 'VERZINNEN' ER ZELF EEN EN DIE GEBRUIKEN ZE BIJ DE SIG-BEREKENING...
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 wel gelezen maar ik had het niet begrepen dat je die daum met een logger moest uitlezen<BR>nou die heb ik nog niet en wacht er ook nog een tijdje mee om zo'n ding aan teschaffen<BR>ik vind het nu al moeilijk genoeg om alles uit elkaar te houden<BR>Maar toch bedankt.<BR>groetjes Harrie
Aanbevolen berichten