Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemand of het mogelijk is een originele kaart write protect te zetten zodat de kaart neit meer automatisch geupdate kan worden? confused.gif" border="0 <P>mvg<BR>wesley

Geplaatst:

Sommige OS-softs hebben bescherming aan boord, zoals dvb2000 t/m 1.81.6 en de Sandra versie 1.82. Daarnaast bestaan er hardware blokkers.<p>[ 13-06-2001: Message edited by: satori ]

Geplaatst:

Je kunt je je kaartje killen en voorzien van PMK en providerid (eventueel HMK) van iemand die een volledig ABBO heeft. Dit kan bij een ASC 1.2 en is geen beginners werkje<P>MTB

Geplaatst:

dat gedoe van een hardwareblokker etc is me wel duidelijk, ik dacht dat er misschien een programma was waarmee je je kaart op zich kan blokken, dus zodat hij niet reageert op signalen vanaf de satelliet.<P>toch bedankt voor de respons<P>wesley<p>[ 15-06-2001: Message edited by: wesley ]

Geplaatst:

een kaart wordt aangesproken via de hex serial en hexmasterkey. Als die nummers dus niet overeenkomen met enig geregistreerd nummer heb je dus in feite..............<P>Wat ik wil zeggen is dat een hex serial van 123456 best mooi is rolleyes.gif" border="0 <P>Toxic[Q]<p>[ 15-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

strak plan<BR> <BR>even proberen hoe lang nu de premieres zichtbaar blijven.<BR> wink.gif" border="0 <BR>mvg<BR>wesley

Geplaatst:

Heb jij op een org kaartje 1.2 premiere zichtbaar gekregen?<BR>Laad je deze met een .CRD file?<BR>geef ff een PM.

Geplaatst:

Heb jij op een org kaartje 1.2 premiere zichtbaar gekregen?<BR>Laad je deze met een .CRD file?<BR>geef ff een PM.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> even proberen hoe lang nu de premieres zichtbaar blijven.<BR> <BR>mvg<BR>wesley <HR></BLOCKQUOTE><P>In geval van PrW gewoon een geldige PMK + passende ProvID10 erop. Auto-updater. Kan met 1.2/1.4/1.6. Hier en daar staan nog lijsten met PMK's en PrID's. Niet alles zal nog werken maar daar kun je door loggen wel achter komen.<BR>Gr. D

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.