wammeswaggel Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 Soms probeer ik een foto als bijlage te uploaden, maar na 120 Sec krijg ik een Fatal Error. Kan deze tijd niet wat verruimd worden? Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 17 januari 2004 Geplaatst: 17 januari 2004 120 seconden is 2 minuten... dat moet toch meer dan voldoende zijn om een bestand te uploaden ? Tenzij je met een modempie zit, dan is het wellicht iets te kort. Voor de rest geld ; als het in die 2 minuten niet kan is het waarschijnlijk te groot....
wammeswaggel Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Geplaatst: 17 januari 2004 Een bijlage mag toch max. 1M zijn, of heb ik dat verkeerd gelezen? Dit was een bestand van 500K. Heb weliswaar kabel, maar de upload-snelheid daarvan is niet zo hoog. Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
TCDD Geplaatst: 17 januari 2004 Geplaatst: 17 januari 2004 Het lukte mij een paar dagen geleden ook niet om een bestand van 260k te uploaden, eveneens met kabelmodem. Maar ach, zo blijft de database mooi klein... Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
wammeswaggel Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Geplaatst: 17 januari 2004 Na een uitgebreide test met Speedtest, blijkt mijn upload- snelheid omtrent de 15Kbytes/S te zijn, dan zou 500K in 34Sec voltooid moeten zijn. Dat is dus veel minder dan 120Sec. Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
alx Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 Wammes, Is het Kbytes of Kbits snelheid? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
wammeswaggel Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Geplaatst: 18 januari 2004 Kbytes, Alx Mvg,wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen