Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, <P>IK heb per abuis met het programma cardwizzard mijn kaart gewist ( geheel leeg)<BR>ben ik nu helaas een kaart armer of is het te herstellen ???<P>gaarne een oplosssing, heb al de FAQ 's gelezen maar daar vindt ik niets in.<P>groeten en bedankt..

Geplaatst:

Tja dat heb ik zelf ook wel eens gehad...<BR>Maar je moet wel eventjes iets specifieker zijn. Bijv: welke ACS versie heeft je kaart,<BR>Geeft ie nog een ATR? (answer to reset) zo ja: heb je je Hexserial en je (ascII) kaartnummer nog?<BR>Kunt er overigens veel over lezen in de FAQ's. Wel eventjes "Show all messages" selecteren!<BR> tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Nee, helaas hij geeft geen ATR meer het was een 1.2 card en ik heb helaas geen gegevens meer, dus helaas.<P>Maar heeft u een idee..

Geplaatst:

Je hebt nog een (geen gegarandeerde) kans met reanimeren. Er bestaat een FAQ die hier over gaat. Zoeken op irdeto, acs, reanimeren en cardwizard.<BR>Na zoeken kun je me PMen.<BR>Succes<p>[ 18-06-2001: Message edited by: satori ]

Geplaatst:

stuur een mailtje naar me ( onderwater@uwnet.nl ), dan kan ik je een leuk stappenplan terug mailen... wink.gif" border="0

Geplaatst:

zou je mij dat stappenplan ook willen sturen.<BR>zelfde probleem!<BR>thankx shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Zou me mij dat stappen plan ook willen sturen:<BR>ronsteenbergen@hotmail.com<P>alvast bedankt

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.