Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!<P>ik wil een D9000 Kaart naar C9000 dumpen.<BR>daarom ben ik op zoek naar Infos, Progies of CRD file waarmee ik dit kan doen.<BR>Verschillende FAQ waar dit (dumpen) wordt uitgelegt heb ik al doorgelezen.<BR>Helaas heb ik nog niets gevonden waarmee ik dit zelf kan.<BR>De door mij gebruikte cardwizard heeft geen "clone" optie en de cardwizard 2000 werkt b.v. niet met mijn programmer.<P>wie oh wie heeft de oplossing.<P>alvast bedankt <BR>gr<BR>klompje

Geplaatst:

Hi TeeBee,<P>thanks voor de reply.<BR>Ik denk dat we aan elkaar voorbij praten confused.gif" border="0.<BR>Waar het mij omgaat is de D9000 Kaart te veranderen in een C9000 Kaart (zoals dit beschreven is in een Dummyfaq von Katzenhai2).<BR>In deze FAQ wordt gesproken van C-Karte in D-Karte dumpen.<BR>Ik heb dus een D-Karte waar ik na veel uit proberen uiteindelijk Kabel Keys op heb moeten zetten om dat ding zonder blokker aan de praat te krijgen.<BR>Kaart heeft met Sat keys en Dubbele kaarten blokker wel gedaan waarvoor die gemaakt is(waarbij ik tot op heden me nog afvraag hoe).<BR>Hellaas heb ik geen Draaibare Schotel, en kan dus ook geen Kabel Keys Loggen.<BR>Daarom wil ik proberen de Kaart typ te veranderen en hier b.v. ook Keys voor C+ op te zetten.<BR>Zover ik de theorie begrepen heb, kan ik op een D kaart Sat of C+ keys schrijven zoveel ik wil maar zal niet het gewenste resultaat opleveren.<BR>Aangezien ik niet al te veel ervaring in dit dumpen heb, zou ik het erg waarderen als je me hier een „heiße tip" geven kan.<BR>gr<BR>klompje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.