Gast Geplaatst: 11 juli 2001 Geplaatst: 11 juli 2001 Ben bezig geweest om een originel 1.2 crd te bewerken met div. progs ( cardmaster e.d) <BR>Wat ik ook probeer er verandert niets.<BR>Kan dit euvel voortkomen uit het feit dat de crd in een euro ci gestopt wordt??<BR>Alle reacties of eventuele oplossingen zijn hartelijk welkom.<BR>Kees.null
codeman2001 Geplaatst: 11 juli 2001 Geplaatst: 11 juli 2001 hallo,<P>ik weet niet welke progger je gebruikt , maar je moet een phoenix hebben.<BR>groeten
Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by steven94:<BR><STRONG>hallo,<P>ik weet niet welke progger je gebruikt , maar je moet een phoenix hebben.<BR>groeten</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Gebruik inderdaad een Phoenix programmer, maar het resultaat is nul komma nul.<BR>Heb jij eventueel een suggestie hoe ik ORF op een originele 1.2 kaart bij kan schrijven ??<BR>Kees.<P>null
codeman2001 Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 tja , zoiets heet vrijschakelen , en dit mag niet volgens de regels<BR>tip : kijk je mhz eens na 3.5 of 6.0<BR>groeten
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 Ik neem aan dat het om een ACS 1.2 kaart gaat?<BR>Ik doe het altijd met Cardwizzard en een progger op 6Mhz, werkt goed..<BR>Herbert
Aanbevolen berichten