Ga naar inhoud

sign meter en rotor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen wat er mis is aan mijn rotor heb een 2100 heb alles al geprobeerd wat in dit forum staat hij draait alle kanten op behalve de goede heb gehoord dat de software van de box niet goed is, en kan iemand mij vertellen of ik de signaal meter aan kan passen staat standaard al op 45 % alvast bedankt

Geplaatst:

ik heb de sg-2100 Diseqc 1.2 rotor en de laatste Ronald ik heb alles gedaan volgens Dreambox sjerom (rotor installeren de ene keer draaid hij wel maar heel vaak gebeurd er niets als ik handmatig naar hotbird of sirius draai is het geen probleem maar hispasat lukt niet

Geplaatst:

Als hispasat niet lukt dan is er waarschijnlijk toch iets mis met de instelling van je motor.

Ik ontvang met de laatste Ronaldd img, Triax TDS78 en SG2100 rotor van Astra 2 (28.2E) (niet verder door de muur) tot en met Panamsat(43W), Hispasat nog met een SNR van min. 80%.

Je kunt verkeerd hebben staan:

- De hoek van de motor: latitude moet afhankelijk van je lokatie op ongeveer 52 graden.

- Als de hoek van de motor verkeerd staat ook de elevatie van je schotel. moet ongeveer 33 graden zijn.

- Latitude, Longitude settings verkeerd om ingevoerd in de Dreambox.

- gotoxx moet aangevinkt staan.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen