Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via diverse InterNet sites e.d. ben ik eigenlijk al een hele tijd op zoek of het uberhaubt mogelijk is om de PW kanalen te ontvangen. Helaas wordt er weinig of niets vermeld over de deze kaarten. (oorzaak bekend!) Dus mijn vraag:"Kan het nu wel, of niet". Dan weet ik zeker dat ik evt. niet verder hoef te zoeken. b.v.d.

Geplaatst:

afhankelijk van je receiver, PW is betacrypt (Irdeto variant).

Geplaatst:

Hallo Viewer,<P>Ik ben in het bezit van een Nokia 9500...

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Appiedb:<BR><STRONG>Hallo Viewer,<P>Ik ben in het bezit van een Nokia 9500...</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Probeer het 1`ns via de links dan kom je er ook wel.It`s a long road to memphis laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>PW draait zonder problemen op een MOSC (ACS 1.2 of 1.6).<BR>Er kunnen maximaal 2 providers op een Ir**<BR>*o kaartje, Provider 00 en 01<BR>Can**tal NL gepruikt 00, en laat PW nu net 01 gebruiken :-)<BR>Geen probleem dus.....<P>Wel moet je ontvanger geschikt zijn voor BetaCrypt.<BR>De Nokia9500 MET DVB is dit zeker!<P>Groeten,<BR> Erik.

Geplaatst:

Al een tijdje geleden dat ik nog met een MOSC gespeeld heb maar als ik mij goed herinner kunnen er ook meer dan 2 providers op zo'n kaartje.<P>Ciao,<BR>exDumber

Geplaatst:

Nokia ! Oh, dat gaat zeker kunnen ! DVB erin en succes ! (zie ->kollenburg)<P>Op mijn 9500 (helaas niet meer) ging dat fine!<P>greetz !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.