Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb enkele ACS 1.2 kaarten welke een onnatuurlijke dood gestorven zijn.<P>Mijn vraag is: geloven deze kaarten in reincernatie en zoja op welke wijze komen ze weer tot leven ?

Geplaatst:

WW. ik heb met een phoenix programmer en met de software cardwizzard 1115 in de reanimatiemode bij meerdere dode kaarten weer een atr tevoorschijn gehaald.<BR>gr. trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Je kan ook een CRD er over heen branden met cardhunter.Werkt elke keer weer laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb hier ook zo een probleem .atr heeft<BR>hij gevonden maar kaarnummer blijft leeg.<BR>crd overladen gaat niet.Moet hij echt gekloond worden of is er nog een andere manier?Is cardwisard 1.1.1.5 nog ergens te vinden? groetjes.

Geplaatst:

Allereerst bedankt voor de tips, heb momenteel een lame RE-hand van het "rammelen" met de kaart (een jeugdtrauma ben ik aan het herbeleven ). Heleaas heeft het echter (tot nu) geen effect gehad.<P>Als het gelukt is meld ik me weer.<P>gr.

Geplaatst:

cardwizard is nog wel te vinden. als je een atr heb eerst de kaart nullen! (FFFcrd draaien) dan pas gaan klonen. @willie als je de mogenlijkheid heb om van ferquentie te wisselen met je phoenix, probeer dit dan eens

Geplaatst:

It is a live. Dat wil zeggen twee van de 3 een klein beetje.<BR>Progger op 3,5 mHz en gaan met de banaan.<P>Nu alleen de rest nog, ik hou jullie op de hoogte. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Reanimeren doe je inderdaad prima met cardwizzard 1115. Die kent de reanimatie-mode. Vergeet niet de kaart er (volgens de aanwijzingen van CW1115) snel in en uit te rammelen. Als je weer ATR hebt, zul je meestal geen geldig serienummer entc. meer hebben. Dit zie je aan de GELE vlakken waar de geldige nummers normaal staan.<BR>Heb je'm zover, dan met het zelfde programma en een clone-file er een compleet andere kaart van maken. (Heb zelf iets uit griekenland wat perfect werkt voor een 0-card of een C-card. Daarna plainkeys er op en klaar is ie weer.<P>Enkel reanimeren door er een bestand over te draaien zoals hierboven gesteld wordt, kan m.i. niet, omdat je geen ATR hebt! Dat is een stap verder, als je de ATR terug gekregen hebt!<P>K

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.