Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal. Ik ben een newbie op het gebied van schotels en tuners en zit dan ook met een vraag waar ik niet uitkom.<BR>Is het mogelijk om de files die op een goldkaart staan om die op de originele multichoice kaart te zetten. <BR>Ik heb een pace 500 en daar zat een goldkaart bij waar ik naar hartelust mee naar de verkeerde + zender kan kijken.Die kaart is echter niet van mij en moet dus weer weg. Ik heb een phoenix-programmer en heb zo'n beetje alle programma's al geprobeerd.En je raadt het al, ik krijg het niet voor elkaar.<BR>Het is 1 keer gelukt ,maar binnen 24 uur was ik er weer afgeflikkerd.<BR>Weet iemand hier een oplossing voor?<BR>En wat is het verschil tussen een pic-file en een hex bestand? Alvast vriendelijk bedankt,<P>Groeten The pope

Geplaatst:

codes van een goldkaart kunnen niet op een org kaart daar de keys anders zijn.er is ook nog verschil of je een org1.2 of bv een1.6kaart heb want dat zijn ook verschillende keys.wat betreft dat je maar een uur beeld hebt gehad op de orginele kaart komt omdat je geen blokker er voor gebruikt en zet c+ je met een signaal weer uit.

Geplaatst:

Bedankt voor je reply Django.<BR>Maar is het nou mogelijk om met mijn phoenix programmer gold kaarten te proggen?<BR>En is het dus altijd zo wanneer je geen blokker hebt dat je er binnnen 24 uur weer afgeflikkerd wordt ongeacht welke file je hebt geprogrammeerd.(Op de originele kaart bedoel ik dan)<P>Groeten The pope<BR> tongue.gif" border="0

Geplaatst:

@ Pope,<BR>Neen, met de phoenix kan je enkel de eeprom proggen van een goldcard op 3.579 Mhz, voor de pic heb je een andere progger nodig. Als je gebruik maakt van een Mosc is het inderdaad aan te raden een blokker te gebruiken<P><BR>exDumber

Geplaatst:

of koop een goldprogrammer perfect vooral voor een newbie werk er al met volle tevredenheid mee, kan bijna niet fout gaan. groetjes simonj wink.gif" border="0

Geplaatst:

De nieuwe versie van de V2 is de V20 van Ome Willem = heel veel progger voor weinig geld.<P>Ik werk er al heel lang en met veel plezier mee.<P>Mail me maar als je z'n adres nodig hebt.<P>ciao

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.