Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 hoi luitjes. denk dat ik een probleem heb. ik kan sommige sats niet meer vinden. de enige die ik nog kan vinden zijn hotbird en astra en sirius. er is iets door de storm gebeurd. oik kan er zelf niet bij door mijn spierziekte,dus zal monteur moeten bellen. mijn signaal op de astra bv is wel minder geworden.
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 Tja, je geeft het zelf al aan de schotel is iets verschoven door de storm. Je kunt even je lokatie noemen misschien is er een user die je even wilt helpen.
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 ik zit in den haag. lekker zeg heb een sky box waar ik nou niks aan heb. voorbij 5 west vind ik ook niks meer.
Jossie Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 ff het ijk punt goed instellen (de sat waar de zaak is op uitgelijnd) en de motor hoek en schotel hoek ff controleren AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 kan ik niet. hij staat op de schoorsteen hier,en met mijn spierziekte hoef ik het niet te proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen