Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by DiGiTaAl:<BR><STRONG>Vraagje, ik heb hier enkele lege originele multich@@ce kaarten, hoe kan ik deze programeren, wie kan mij vertellen welke pic en eprom in deze kaart zitten.<P>Ze zijn toch al leeg dus hoef niet voorzichtig te zijn<BR>Hi dit is geen pic card!!!alleen te programmeren met een crd files V1.2 irdeto,<BR>met crd Editor kunt je de keys bijvoegen.<P><BR>Met vriendelijk sateliet groeten</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Hoi,<P>In een Orginele kaart zitten zeker GEEN pic en eeprom.<BR>Dit zou het ons hobbyisten wel erg makkelijk maken....<P>Ik geloof dat er iets van een motorola processor in die kaartjes gebruikt wordt.<P>Anyway...voor het schrijven van de orginele kaartjes gebruik je strings.<BR>Dit zijn serie`s byte`s die middels het juiste programma (b.v. cardmaster2000) naar je kaart gesteurd wordt.<BR>De programmer die je moet gebruiken is een Phoenix-programmer.<P>Een aantal stings kunnen achter elkaar in een file gezet worden om zo met een file meerdere handelingen te verichten.<BR>Deze files noemt men CRD-files.<P>Bij het aanmaken van de strings moet je er ook op letten voor wat voor versie kaart ze bedoeld zijn.<BR>Je hebt b.v. ACS1.2, ACS1.4 etz.. kaartjes.<BR>De geheugenadressen verschillen hier van, dus zijn ook de commando`s iets anders.<P>Ik hoop dat e.a. iets duidelijker is geworden....<P>Groetjes,<BR>Erik.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Vraagje, ik heb hier enkele lege originele multich@@ce kaarten, hoe kan ik deze programeren, wie kan mij vertellen welke pic en eprom in deze kaart zitten.<P>Ze zijn toch al leeg dus hoef niet voorzichtig te zijn<P>Met vriendelijk sateliet groeten
Aanbevolen berichten