satclarke Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Hoi freaks <BR> <P>Ik bezit een originele Premiere kaart met een ATR 03.83 nu werkt die perfect op mijn Humax 5400 met 2.4 patch maar duw ik die in mijn Nokia 9500 met sandra soft dan vertikt die het gewoon, alles blijft zwart!<BR>Nu vermoed ik dat de oorzaak ligt bij de landcode (Duitsland), wie weet hier iets meer over en hoe kan je dit veranderen in Nederland.<BR>Of sla ik de bal heel mis en heeft het iets te maken met de instellingen van de cam (zilveren) in de Nokia 9500. <P> Alvast bedankt voor de heldere tip <P> <BR> Groeten <P> Clarke Impossible is a word that humans use far too often :-)
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 je moet de cam van de nokia veranderen in een allcam.<BR> gr django
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Je hoeft geen Allcam te hebben met DVB2000!
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Het lijkt wel of Le* Kirch een nieuwe aanval op de D-Box bezitters heeft uitgevoerd.<BR>Ik krijg ook geen PW meer op m'n MM9500.<BR>Zelfs niet met WB.<BR>Tijdens het loggen gebruik ik een geldige PMK. <BR>Het resultaat is dat als er een PK berekend wordt door WB, er wel een groene vink voor de PMK wordt geplaatst. (PLING) Maar er komt geen beeld. Als je dan kijkt in het LOG scherm dan staat er :6-8-2001 23:27:28: Premiere World<BR>new PK[10][0A] ** ** ** ** ** ** ** **<BR>Free : *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** <BR>Keyfile not updated,CB20 not for you.<P>Vreemd !! Dit gebeurd pas sinds 1 Augustus <P>Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft !<P>** = vanzelfsprekend een door mij gewist Hexadecimaal ! <P>EDIT --> Wel beeld dankzij een aan de universiteit afgestudeerde hans.<BR>Maar nog steeds die "CB20-TARGET"<p>[ 07-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]
Ron Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Appien, om een originele duitse kaart op een Nokia 9200/9500 te kunnen gebruiken heb je wel degelijk een all-cam nodig!<P>Toxic[Q]
satclarke Geplaatst: 7 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2001 Spijtig genoeg moet ik zeggen dat deze originele premiere kaart gewerkt heeft op mijn Nokia 9500, wel was hij veranderd naar een 0 kaart, het zappen ging niet zo snel maar hij werkt toch!!<BR>Nu is hij gereset geworden door de kaart in de Nokia in en uit te duwen pure pech! <BR>Opnieuw tot leven gewekt maar werkt nu als een c kaart, dus terug in originele toestand.<BR>Wie weet hoe ik deze kaart terug naar 0 kaart kan krijgen, zonder de kaart te killen en terug te reanimeren. <P> Groeten<P> Clarke Impossible is a word that humans use far too often :-)
Aanbevolen berichten