Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 hallo Als ik op internet zit en ik wil terug met de backspace van explorer krijg ik de mededeling det de pagina verlopen is en moet ik met de knop vernieuwen weer op de pagina komen. Dat is erg irritant, hoe kan ik dat weer herstellen, hij heeft het altijd goed gedaan dus dat wil ik graag weer terug. John
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 dat ligt aan de instelling cookies... privacy settings accept session cookies JA accept persistent cookies VRAGEN accept third party cookies NEEN in de nieuwste internet explorer kun je bepaalde sites toevoegen waardoor die dan altijd geaccepteerd worden. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 hoe verander ik dat dan, ben nog een leek met de computer. ik heb explorer in het nederlands. John
Fredo Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 onder extra bij internet opties privatie Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 oke, heb hem zo ingesteld, directe cookies accepteren, indirect cookies vragen, en cookies per sessie altijd toestaan aangevinkt en uitgevinkt geprobeerd, maar het blijft het zelfde. John
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 heb je soms een andere privacy software draaien naast de standaard explorer opties...? ik draai ook zone alarm pro die dat ook moet weten... ik draai ook mcafee privacy controll die het ook moet weten dus als je zoiets eveneens gebruikt zoals ook norton internet security moet je daar maar eens in rondneuzen. je kunt het ook testen als die allemaal uitgeschakeld zijn... dan moet alles via de internet explorer te regelen zijn... andersom geredeneerd: als je zulke privacy software gebruikt moet je eigenlijk internet explorer opties zo instellen dat hij (geavanceerd) alles toestaat... anders krijg je een verdubbeling van die controle en dus rete traag. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 ik heb zonealarm draaien, heb hem uitgezet maar nog steeds het zelfde, vroeger deed hij het gewoon goed met zonealarm dus ik snap er niets meer van. Als ik nou explorer er opnieuw overheen zet zou dan het probleem weg kunnen zijn?? maar dan ben ik wel al mijn instellingen en favorieten kwijt, dus dat is ook niet wat ik wil. John
Fredo Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 als je nog weet wanneer hij het wel goed deed dan kun je via help naar een dag eerder en je hebt de oude instellingen weer Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 Ga bovenaan in de Internet Explorer naar Extra->Internet- opties->Geavanceerd en klik hier op Standaardinstellingen herstellen. Normaal mag dit enkel gebeuren als je teruggaat naar een pagina waar je gegevens hebt moeten invullen. Soms wordt dit bewust ingebouwd door de makers v/deze paginas zodat je geen document tweemaal achter elkaar met hetzelfde zou kunnen posten.
Gast Geplaatst: 19 januari 2004 Geplaatst: 19 januari 2004 ook geprobeerd maar ook dat helpt niet, het valt me wel op de ik de eerste pagina van een webside wel terug kan krijgen maar als ik verder zit is hij verlopen. John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen