Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals reeds eerder vermeld heb, zijn er 2 kaarten deels weer naar het land der levenden terug gekeerd. Maar behalve de Atr kan ik er niets mee. Ik heb geprobeerd ze te klonen, te FF en verder heb ik er nog een aantal andere crd's op los gelaten. Alles zonder resultaat mad.gif" border="0 <P>Hereft iemand een idee confused.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

bij mij heeft het wel eens geholpen om met CW 1115 bij expertmenu om premworld en react prem te klikken en daarna de nieuwe crd erop te jagen.ook de chid's moeten geopend worden...<BR>kan geluk zijn, maar die moet je ook een beetje hebben.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

ik denk dat hij geen kaartnummer meer toont.<BR>En als er die niet is dan doet hij niets.<BR>Hoe je die terug krijgt weet ik voorlopig niet.

Geplaatst:

Om een kaart weer aan de praat te krijgen daar is heel wat voor nodig. Je moet de kaart helemaal opnieuw proggen met div 0106 en 0103commando's met cardwizzard, waarbij er een bepaalde waarde gezocht moet worden met het programma hexfinder. Hiervoor moet de computer gemiddeld 8 tot 16 uur zoeken'. Ik ben avonden bezig geweesd om mijn eerste defecte kaart weer aan de praat tekrijgen. Ik heb wel de gegevens gebruikt van een DF1 kaart zodat de defecte kaart gecloned werd met deze DF1 kaart. Voordeel is dat de C kanalen niet worden uitgeschakeld.<P>Scooby Doei

• Moderator
Geplaatst:

waar is dat programma hexfinder te vinden?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

dat was vroeger zo dat je je computer 12 tot 18 uur moest laten zoeken. als je kaart geen commando s meer aanneemt en hij heeft wel een atr dan is de kaart niet goed genuld en zul je het opnieuw moeten doen.meestal krijg je dan een geel vakje in cardwizard is hij wel goed genuld is het een klusje van 5 minuten.<BR>gr gert

Geplaatst:

Vrienden, mede hobbyisten, sat fanaten en verder iedereen welke ik niet genoemd heb,<P>Mij bekruipt langzaam het vermoeden dat ik een fout maakt met het "nullen" van de kaarten waar ik weer een atr op heb.<P>wie o wie is zo vriendelijke een tipje van de sluier te lichten, ik begin n.l. een aardige (nul)frustratie op te bouwen. <BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

een kaart is goed genuld als in het vak hex serial, provider ID('s) en ascii serial alleen nog maar ffffff, 00000 of 55555 staan.<BR>Daarna dien je de kaart te ffffff met een crd die vast overal te vinden is. Als je zover bent kun je met de diverse gebruiksaanwijzingen weer een bruikbare kaart van jouw kaart maken.<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.