Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 hallo Heb dreamvcr 1.3a geinstaleerd maar als ik het open zegt ie socket fout.connection failled. alles doet het goed dream ts,tuxvision,dreamtv alleen dreamvcr niet,weet iemand waar dat aan ligt? gr birddog
utilman Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 op de 1 of andere manier hangen er soms een paar poorten of de hele netwerk verbinding op de de DB. Even uit en aan helpt meteen. Wel irritant als je boven zit en wat wil programmeren en eerst naar onder moet lopen. Probleem is nog steeds niet gevonden volgens mij. Dus via menu uit en dan aan helpt als het goed is. 3x DreamBox 800SE, 78cm Triax, Quad Monoblock"There are only 10 types of people in the world; Those who understand binary, and those who don't."
Gast Geplaatst: 18 januari 2004 Geplaatst: 18 januari 2004 ik heb versie 1.3a weggegooid en daarna versie 1.4b2 geinstalleerd en het draaid, niks geen last meer.
Ambrina Geplaatst: 19 januari 2004 Geplaatst: 19 januari 2004 welke img heb je in je db zitten krijg het heir met Mister X 1.06 niet aan de agng vandaar de vraag. Greetz Peter DM 8000 DM 7020 DM 600 Popcorn A120
Gast Geplaatst: 19 januari 2004 Geplaatst: 19 januari 2004 ik draai momenteel met pp 25-12-03 vanaf een usb stick. heb ook jirka en gutan op het stickie staan draaid ie ook goed mee gr birddog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen