Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Hallo iedereen!!!<BR>Ik ben nieuw op deze site en een volslagen leek op het gebied van de satallietontvangers.<BR>Wij hebben een Pioneer DBR-S100NL2 met een 'echte'canal+ kaart.<BR>Een nepkaart werkt niet op onze decoder maar wel op andere, b.v. van de buren. Vrienden hebben dezelfde decoder en dezelfde probleem.<BR>HELP HELP HELP!!!!<BR>Wat moet hier gedaan worden???<P>Groetjes
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Welkom als beginner,<BR>Ik zou zeggen gebruik "searsh" eens want het is al vaker besproken, en je moet er natuurlijk wel van leren.<P>Henri.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Hallo mts.hoekstra, je vroeg me via PM waar de searsch te vinden is.<BR>Omdat ik vind dat dat niet per PM hoeft geef ik je maar gewoon hier antwoord. Kijk eens boven aan deze pagina daar staat my profile | register | search | faq | forum home Kies de middelste succes.<P>Henri.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Schaf gewoon een abo aan bij Canal+.<BR>Want zoals ik uit u vragen opmaak gaat het u om het illegaal kijken.<P>Saluut Sahib
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Een nepkaart?? Wat is dat, een smartcard zonder chip erin ofzo? lol<P>Als het over goldcards gaat moet je weten dat je die regelmatig opnieuw moet proggen met de laatste sleutels
Aanbevolen berichten