Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, deze kan je weer activeren. als het een 1.2/1.4/1.6 kaartje is kan je er alles mee doen wat je wilt, zelfs een kloon maken van je originele nederlandse irdeto kaartje. is het een c8000/9000 (zie serienummer) dan kan je hem alleen maar activeren voor premiere world. hoe, gewoon veel oude postings op de diverse boards lezen. tegenwoordig wordt er niet teveel meer met originele kaartjes meer gedaan, het is vele malen gemakkelijker een goldkaartje te proggen, maar voor de hobby zijn de originele kaartjes natuurlijk altijd nog leuk.<BR>Het is en blijft grappig om aan vrienden te laten zien, premiere en bv. c+ op een duits kaartje.<BR>succes<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Voor de hobbyist blijven de originele kaartjes leuker dan goldwafer.<BR>Trouwens die originele kaartjes juist bijgevult werken stukken beter dan die goldwafertjes. Nadeel is wel dat er niet zoveel providers tegelijk op kunnen.

Geplaatst:

Ik ben in het bezit gekomen van een orginele Premiere World kaart. Deze kaart is echter verlopen. (Dat is ook de reden dat ik hier ben aangeraakt)<P>Wat kan ik hier mee doen ? Kan je hier met een programmer terug iets opzetten en wat ?<P>Of is deze kaart de moeite iet waard en kan ik beter met mijn Goldcards verder werken in het All Cam slot van mijn Humax 5400.<P>Graag een berichtje via E-mail, indien dit niet voor ieders oren geschikt is !!!

Geplaatst:

De 9500 reageert met deze kaart trager dan met de goldcard. Alleen moet de blokker aan anders is het zo weer over. De kaart wordt op date eruit gegooid.<BR>Trouwens bij mij staat er nog DF1 op, overgehouden van een officieel abonnement. Sinds het PW is geworden, kan er buiten Duitsland geen abonnement meer verkregen worden. Mijn abonnement werd toen ook prompt beeindigd.<P>Groeten,<BR>Dirk

Geplaatst:

dirk digicomm.<BR>welke cam gebruik je met die df1 kaart ?<BR>ik kocht in dld een dbox met een df1 1.2 kaart en een groene cam (scm4796 1.0a ) overflow erin gezet en dezelfde crd als voor een regenboogkaart op de df1 kaart. C+ en PW vrij , maar als ik de df1 kaart in mijn nederlandse 9500 deed , niets vrij , evenals mijn regenboogkaart in de duitse box , geen C+ en PW . graag hoor ik jouw ervaring.<BR>gr. trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

voor met een orginele duitse kaart naar prem tekunnen kijken op de nokia moet je een allcam hebben anders blijft inderdaad de zenders zwart.je zou die duitse cam kunnen ombouwen naar een allcam of laten doen in een of andere zaak en dan heb je geen problemen en kun je alles zien.<BR> gr django

• Moderator
Geplaatst:

is niet helemaal waar..<BR>vrienden van mij hebben een abbo(wij allemaal toch) op PW en die hebben geen probleem met de orginele kaart en de dvb soft.<BR>als ik mijn atmel moet updaten,dan moet ik dat op hun kaart ook maar niet eerder. en zij hebben geen allcam, maar de orginele betacam.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.