Ga naar inhoud


Pace dvr 500 op zoek Irdeto kaart +


Gast

Aanbevolen berichten


tracker Ja maar een gold kaart werkt toch wel maar niet goed Ik heb ook een anaal kaart maar geen rood en zo staat er op En duck eend is weer een keer weg <BR>Beanz World ( WAT IS pace500kit SOPPEN)<P> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

PeterPan je hebt niets aan de pace16kit met je goldprogger.<BR>Met de goldprogger is het onmogelijk een crd-file te proggen.<P>Haal eens een GW file weg bij een van de links van de eend. Ik mag waarschijnlijk geen namen noemen.<P>Met een goldprogger kun je alleen GW-cards proggen en daardoor is deze progger zeer beperkt, maar door zijn simplisme wel ontzettend eenvoudig.<P>Ik heb hem zelf ook, maar liep op tegen de beperkingen van het apparaat. Ik heb er nu een VP20 bij, welke veel meer mogelijkheden heeft maar ook veel problemen. Kijk maar eens hoeveel problemen er op het board staan.<P>Over de goldprogger zie je nooit problemen, mits je je beperkt tot de mogelijkheden van de progger (dus GW-card).

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT BEDOEL JE MET Haal eens een GW file weg bij een van de links van de eend. Ik mag waarschijnlijk geen namen noemen.MAIL ME MAAR EVEN AUB KAN IK ER OOK WEER IEMAND MEE HELPEN IK BEGRIJP DAT HET WEL KAN WERKEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan ik je helpen met een goldprogrammer kan je alleen pickaarten mee schrijfen o.a ook de goldkaart ik begrijp dat je een file wil hebben voor je pace gebruik kit16 te vinden bij duck onder ideto<BR>werk hier bijna een jaar groetjes simonj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze files ook geprobeerd alleen geeft bij mij de pic file een fout melding.<BR>in regel 1<BR>ik gebruik een multiprogger 2001 met het programma twoprog 2.3<BR>heeft er iemand goede files voor irdeto page 500???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook maar eens m'n Pace 500 weer uit de oude doos gehaald.<BR>Die Pace files van duckie werken prima.<BR>Alle nederlandse zenders , C*N*L rood en<BR>C*N*L blauw.<BR>Gewoon een GW kaart gepakt en Goldprog 140 gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...