Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Hallo,<BR>Ik heb het orginele multichoice kaartje via het programma Card Unlocker geprobeerd te unlocken, echter zonder resultaat.<BR>De ontvanger meldt nu dat er een verkeerde kaard in zit, is dit te verhelpen, of is het kaartje vernield.<P>Vr. gr.<BR> Bert
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Nee, je kaart hoeft niet genulled. Als het een Pace is meldt hij nu "Kaart niet uitwisselbaar" of "Onbekende kaart". Gewoon even de Pace Buffer Clear.crd eroverheen laden..
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Kaart proberen te nullen, verder kan ik niet helpen
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 waar kan ik clear.crd vinden <P>Ik kan de file nergens vinden ook niet in Duckstad
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Stuur maar een PM naar mij met je ie-meel adres. Stuur het dan wel even naar je toe. Let op: alleen gecertificeerd ie-meel adres. HotMail, MSN, MailOrg jammer...
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Mimisiku, sorry dat ik er even tussenkom, maar hoe kom je aan een gecertificeerd e-mailadres? ik zit bijv. bij Hetnet.nl omdat abo gratis is. Is dit dan niet goed? (Ik heb namelijk pas geleden ook al zo'n bericht gezien, weet niet of het van jouw was of van een ander,maar zit er voor jouw dan bijv. een risico in ofzo als je naar ongecertificeerde emailadressen een email stuurt? Dit is geen commentaar ofzo maar ik ben best nieuws-/leergierig, wie weet heb ik er in de toekomst wat aan.<P>Gr. en hoop op reactie! John
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Met gecertificeerd bedoel ik (en anderen) dat je lid bent van een bekende provider. Hotmail e.d. staan bekend om hun kraakgevoeligheid en vooral 'spam' omdat ze 'relaying' toestaan. Deze providers staan bij mij (en anderen) dus geblokkeerd. Maar HetNet is geen probleem. M.a.w. 'Gratis' is zeker niet altijd een synoniem voor 'Slecht'
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Mimisiku, bedankt voor deze uitleg. Weer iets bijgeleerd.<P>Gr. John
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Het is gelukt.<BR>Moest eerst "clear buffer" uitvoeren, heb toen een duckfile gebruikt.<BR>Alles werkt prima
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 fabianne stuur me even je e-mail adres, krijg je de benodigde files.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 misschien lukt het nu wel, dank je voor de files! je hoort het nog wel.<P>groetjes fabianne.
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 @wat,<P>het is gelukt, heb nu 1 en 2, en de gewone, is er nog meer mogelijk? bedankt voor je hulp<P>groetjes fabianne.
Aanbevolen berichten