Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een ACS 1.2 kaart reanimeren, alles gaat goed tot op het weg blijven van het serienummer, alle andere vakken 0000 of ffff.<BR>Heb CW 1.1.1.5, en 1207, en 2000 gebruikt maar geen resultaat, ook niet op 3,5 of 6 mhz,heb wel een atr maar deze is bij de 2 laatste digits langer(A0 komt erbij)dan de waarde die ik ooit gelogt had toen de kaart nog werkte.<BR>Dit serienummer heeft hij wel nodig, want ik heb geprobeerd een crd erin te stoppen maar dit pikt hij niet, ook geen 0 crd.<BR>Wie weet raad, anders dan het in en uit halen van de kaart, heb alle faq's gelezen maar geeft geen oplossing, bezit 2 kaarten met het zelfde probleem.<BR>73's Sjaak

Geplaatst:

als je een goede atr hebt en allemaal ff en<BR>gewoon een goede crd er over en hij moet het weer doen meestal is het serieel nummer geel<BR>met deze tekens yyyyyy.ps ik woon niet ver uit de buurt dus.en dat AO dat hoort <BR>gr gert

Geplaatst:

Je hebt iets meer nodig dan alleen een CRD-file. Een script om de kaart weer actief te maken zou m.i. wél werken, zelf heb ik zo al meerdere kaarten gereanimeerd. Als niks helpt, wil ik je desnoods die scripts wel mailen. smile.gif" border="0<P>B laugh.gif" border="0

Geplaatst:

dan werk je weer anderst dan ik zeker met de crd s die ik heb gemaakt lukt het me anderst <BR>aardig je krijgt wel niet weer de zelfde kaart als je had. maar dan moet je wel meer gegevens van je kaart hebben en die heb je meestal niet. zoals de hex serieel en de masterkey.<BR>gr gert

Geplaatst:
shocked.gif" border="0 Gert 2000 wil je mij die crd voor na het reanimeren sturen.<BR>Josje01@hotmail.com<BR>Alvast bedankt

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

wil je die mij ook sturen aub?<BR>vl29@email.com thnx

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.