Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Ik ben al een heletijd opzoek naar een manier om de smartcard te hacken...ik wil dan alle zenders proberen te decoderen. Maar ik heb echter geen id hoe ik dit zou moeten doen. <BR>Dus als iemand mij mischien een keertje uitleg over wil geven op msn. Dan errug graag. Mijn mail adres is snotolf@hotmail.com
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Begin eens met lezen <P>faq bv <BR>daarna de rest na dit allemaal gedaan te hebben en een beetje gepruts <BR>heb je beeld <BR>op alle zenders als je een hoop kaarten en ci cams koopt <BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Skunk aan dit antwoord heeft niemand wat, dit is een nieuweling met maar 4 postings.<P>Een irdeto kaart kun je bewerken met een Phoenixprogrammer. Dan kun je er de zogeheten CRD files op schrijven met het programma Cardmaster 2000. CRD files waren een jaar geleden populair, je ziet ze haast nergens meer omdat bijna iedereen werkt met gold of fun kaarten.<P>Nu weet je er iets van.<P>Scooby Doei
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 I know dat het een newbie was <BR>en is het nu zo erg om hem even te laten weten dat als je leest voordat je wat vraagt al een hoop vragen wegneemt.<BR>Ik bedoel het niet om te dissen of te kleineren <BR>word het zo opgevat mijn excuse.<P><BR>greetz <BR>skunk
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Miasschien is het handig om even op de site van Duwgati te kijken.(zeer veel info, zeker voor beginners) Je vind de site door op "Links te kliken boven aan deze pagina.<P>Henri.
satdr Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Of gewoon weer abo betalen!<P>SatDr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten