Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn atmel irdeto kaartje is uitgevallen kan me iemand verder helpen ik gebruik een MP 2001 en normaal EasyAtmel om hem bij tewerken <BR>maar vrees dat ik alles verknoeit heb .. heeft er iemand een werkend crd'tje voor me<BR>hartelijk dank.<p>[ 08-10-2001: Message edited by: year65 ]

Geplaatst:

ik ben er nog niet zo handig in .. maar moest je ze vinden je mag ze altijd sturen naar year65@skynet.be<P>hartelijk dank

Geplaatst:

Krijg het hier na enkele weken en enige hexen en crd's geprobeerd te hebben , nog steeds niets klaar. Ik heb het dus over de groene jupiter 1 kaart (atmel).<BR>Wil iemand mij mischien ook iets werkends sturen? Wat mij tot nu toe gestuurd is werkt helaas niet. Alle programmers en programma's zijn hier voorhanden, behalve veel tijd om zelf bezig te gaan. Eerlijk is eerlijk!<BR>Heb hier ook al een keer een topic aan gewijd; zonder resultaat dus.<BR>Moieee, ....

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by jordi:<BR><STRONG>Is het nu gelukt ?<BR> smile.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 ja hoor dank je heb het weer voor elkaar gekregen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.