Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Satfreaks,<P>Ik heb hier een originele -en nog werkende- nederlandse Multichoice kaart (Irdeto) liggen. Kunnen we hier nog iets leuks mee, zoals de PPUA en de MK1 er vanaf plunderen??? Of moet ik er nog eentje bij zien te regelen, zodat ik ze tijdens de wintersportvakantie onder mijn voeten kan binden en de berg afglijden?<P>Alvast bedankt voor de reacties.<P>Groet,<BR>Nico
harry Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Leg maar vast klaar voor de wintersport, want een PPUA en MK01 zal je op een irdeto kaart niet vinden.<BR>Begin eens met een faq te lezen over irdeto kaarten, misschien kom je dan andere keys tegen die wel interessant zijn.
mmm Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Hoi Mister Bean,<BR>als je 'm echt kwijt wil mag je 'm ook opsturen in een envelopje. Ik speel nog graag met die kaartjes en hun keys!<BR>PPUA's en MK's vind je er inderdaad niet op, wel plainkeys en andere masterkeys <P>En zeg nou zelf, je zou twee van die kaartjes nodig hebben om van die berg af te komen <P>Laat maar weten via een PM.<P>Groetjes,<BR>
Aanbevolen berichten