Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Ik heb hier 2 orginele multichoice cards en daar is de data en prov.ID van af en heb een vreemde serial card nummer. Heb al diverse programma's geprobeerd om de card weer nieuw leven in te blazen maar tot nu toe geen resultaat. Wie kan mij helpen om de card weer aan de praat te krijgen.<p>radex,
maveric Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Probeer fm card eens daarmee kan je je kaart mee repareren.
Gast Geplaatst: 5 november 2001 Geplaatst: 5 november 2001 Hoi maveric <p>Ik heb FMcard uitgeprobeerd maar zonder resultaat zijn er ook nog andere mogelijkheden om een kaart te reanimeren?<p>radex
maveric Geplaatst: 5 november 2001 Geplaatst: 5 november 2001 Je kan het ook eens proberen met cardwizzard.
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 Hi Radex, Als jij die twee MC-Cards nog steeds defect heb, wil ik ze wel NATUURLIJK GRATIS voor jou repareren. In het verleden heb ik dit met succes al eens gedaan. Of wil je het zelf doen ? Bericht me maar iets. Vr. Gr. SatBaron<p>[ 07-11-2001: Bericht gewijzigd door: SatBaron ]</p>
Aanbevolen berichten