Gast Geplaatst: 23 januari 2004 Geplaatst: 23 januari 2004 Ik gebruik zowel Fenrir als Yankse icm. ProgDVB en kan daardoor mbv. softcam.key naar gecodeerde programma's kijken. Tot zover alles prima, maar ik heb begrepen dat deze programma's ook ik staat zouden zijn om de softcam.key te AutoUpdaten. Als ik een uur op Viasat Ticket ga staan dan zie ik wel activiteit in de Yankse monitor maar het lukt nooit om zelf een key te vinden. Mijn Echostar Viacam heeft nooit meer dan 10 minuten nodig! Doe ik iets fout of werkt het niet zo? En wat is het verschil tussen Fenrir of Yankse eigenlijk?
Gast Geplaatst: 23 januari 2004 Geplaatst: 23 januari 2004 Yankse is niet AU. Fenrir is dat wel. Voor viaccess moet je dan wel geldige MK invullen. Bij nagra krijg je wel een update alhoewel niet meer bij allemaal.
Gast Geplaatst: 24 januari 2004 Geplaatst: 24 januari 2004 Hoi Harry5! Bedankt voor je antwoord. Ik moet eerst weer eens wat lezen denk ik, of mag ik nog vragen wat eem MK is? Is die uniek en/of kan ik die uit 1 of andere wekelijkse internetfile halen of uit mijn werkende VIA AU-goldcard?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen