Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben in het bezit van een multichoice 1.2 kaart

en ik heb een HYUNDAI 1000ir met patch, maar als deze kaart in het hiertoe bestemde slot doe blijft het beeld zwart. is er een oplossing voor om toch te kunnen kijken met deze kaart

Geplaatst:

de kaart heb vanmiddag geupdated met cardfile van

mc291001 op de ducksite,dus dat is goed.

Geplaatst:

kaart met de chipzijde onder. wanneer de kaart in de ontvanger zit en de spanning uit en weer aan zet dan kan ik alleen naar dat kanaal kijken wat

het display aangeeft. naar een andere zender lukt niet, behalve als ik weer dde spanning uit en aan zet. dus ???????

Geplaatst:

nog een vraag ik heb een HYUNDAI 1000ir met patch is dit wel een irdeto onvanger confused.gif" border="0 ik weet het niet maar als het een seca is lukt het natuurlijk nooit

een van waar die patch confused.gif" border="0 wat moet hij nu meer kunnen doen ?

Rienk

Geplaatst:

het is een ontvanger met embedded irdeto vandaar de toevoeging aan de 1000"IR" en ik heb gelijk uit de doos gepatched, weet iemand raad???

Geplaatst:

Hi,<p>bekend verschijnsel hoor.<p>Er lopen op de gepatchte Hyundai's (1000 en 820) GEEN ORIGINELE kaarten!!

Begin er maar aan te wennen om een funkaart te gaan gebruiken!<p>Have fun<p>Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Ik ken deze onvanger niet verder maar kan het zijn dat deze alleen wil met een Ckaart???

krijg je de ned zenders wel??

Geplaatst:

jonas,

bedankt voor je antwoord, dus dan maar FUN.

of steeds aan/uit en van zender wisselen met een

orginele kaart.

ik denk dat ik nu wel voldoende weet.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk toch de verkeerde file van kwak genomen. Je moet de file 2111 hebben.

Gr. Bipak.

• 7 maanden later...
Geplaatst:

ik heb zef ook een hyundai 1000 ir en as ik er een muti kaartje in doe heb ik gewoon beed en ik heb de maart patch er op zitten en met fun ook gewoon beed

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.