Gast Geplaatst: 24 januari 2004 Geplaatst: 24 januari 2004 Heb gisteravond zitten klooien met mijn router Ik heb toen met mijn stomme kop het Ip adres van de Lan veranderd Hier stond in het begin 192.168.2.1. Dit heb ik veranderd maar weet niet meer wat ik erin heb gezet. als ik explorer nu het ip adres 192.168.2.1 in typ dan kom ik niet meer in de router. Ik heb hem de hele nacht uitgezet en gereset maar dat hielp ook niet Weet iemand hoe ik jnu weer in de router kom Het is een Sweex router
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 januari 2004 Geplaatst: 24 januari 2004 Je moet die reset knop een tijdje in houden (seconde of 10)
JaNuZz Geplaatst: 24 januari 2004 Geplaatst: 24 januari 2004 En je pc weer in dezelfde range zetten van de router (zie manual router) als je vast ip hebt ingevoerd
Ome Merde Geplaatst: 24 januari 2004 Geplaatst: 24 januari 2004 en anders de meegeleverde software installeren, moet je PC en de router mekaar wel weer kunnen zien ... merDe deze ruimte is te huur
Spike_b Geplaatst: 24 januari 2004 Geplaatst: 24 januari 2004 Gebruik IP-Tools kun je zo zien welk IP je router heeft. http://www.mijnip.nl VU+ Duo2
Gast Geplaatst: 27 januari 2004 Geplaatst: 27 januari 2004 Als je PC automatisch een IP adres krijgt van de router, kijk dan even welk IP de PC heeft. Als je in een command venstertje ipconfig /all intypt zie je ook wat voor 'n IP je router heeft (onder DHCP). Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen