Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 Wie kan mij vertellen met welke Software (Programma) een zojuist gerepareerde MOSC - Org. MC-kaart de HMK (HexMasterKey) erop te zetten ?? Bij voorbaat mijn hartekijke dank ! Vr.gr., SatBaron
Gast Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Hallo Diavolo,<p>Hartelijk bedankt voor je reaktie ! Ik heb de gerepareerde MOSC Org. MC-kaart ACS 1.2 de Hex Master Key met Cardblaster en FM-Card getracht erop te krijgen, met behoud van het originele cardnummer, maar helaas echter zonder succes. Heb jij voor mij een hint om dit er toch alsnog erop te krijgen ? Misschien doe ik iets niet goed ??<p>Ik heb een Phoenix-programmer en ook een CRD-Master-programmer. Graag verneem ik iets van je daaromtrent. Bij voorbaat mijn vriendelijke dank !<p>SatBaron
MTB Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Met CW1115 en een proggie Icalc maakje je zo een clone crd, die dus hexmaster en serial en hexserial cloont.<p>MTB
Gast Geplaatst: 21 januari 2002 Geplaatst: 21 januari 2002 Wat voor foutmelding oid kreeg je?? Waarom lukte het niet?? Heb er verscheidene met Cardblaster/ FMCard gefikst en dat zonder problemen.<p>[ 21-01-2002: Bericht gewijzigd door: Diavolo ]</p>
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Hallo Diavolo,<p>Hartelijk bedankt voor jouw reaktie ! Inmiddels heb ik de kaart voorelkaar en deze loopt als een trein. Ook voor alle anderen die hebben meegedacht mijn vriendelijke dank !! Vriendelijke groeten, SatBaron
Aanbevolen berichten