dreamboy Geplaatst: 27 januari 2004 Geplaatst: 27 januari 2004 het lukt me niet meer om via ftp in de dir /hdd te komen. Ik heb het al geprobeerd met verschillende ftp programmas, met verkenner lukt het ook niet meer. Op de dreambox zelf kan ik er wel nog in. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Philips Geplaatst: 27 januari 2004 Geplaatst: 27 januari 2004 Hallo dreamboy heb je een nieuwe image geplaatst en een erase gedaan. Dan netwerk opnieuw instellen. wat kun je nog wel? kun je nog pingen naar je DB. zit je crosskabel nog correct. is de directory verplaats middeles een linux opdracht.. waar staat de hd?? via het bestandsmenu bekijken op de DB nu meer kan ik niet meer bedenken.. succes Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
dreamboy Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Geplaatst: 27 januari 2004 Citaat: Hallo dreamboy heb je een nieuwe image geplaatst en een erase gedaan. Dan netwerk opnieuw instellen. wat kun je nog wel? kun je nog pingen naar je DB. zit je crosskabel nog correct. is de directory verplaats middeles een linux opdracht.. waar staat de hd?? via het bestandsmenu bekijken op de DB nu meer kan ik niet meer bedenken.. succes Gr Phill image staat er al een maand op. pingen geen probleem, ik kan zelfs nog in alle mappen via ftp, behalve hdd. Op de DB kan ik ook nog in /hdd. raar, hé VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Philips Geplaatst: 27 januari 2004 Geplaatst: 27 januari 2004 en met telnet Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 27 januari 2004 Geplaatst: 27 januari 2004 Citaat: het lukt me niet meer om via ftp in de dir /hdd te komen. Ik heb het al geprobeerd met verschillende ftp programmas, met verkenner lukt het ook niet meer. Op de dreambox zelf kan ik er wel nog in. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Probeer het eerst eens met een normaal FTP programma? ftp dreambox user: root password: dreambox (of wat je er van gemaakt hebt) dan commando: cd /hdd ls
jeevanhoof Geplaatst: 28 januari 2004 Geplaatst: 28 januari 2004 hoi, probeer eens een flash erase te doen. waarschijnlijk werkt het dan terug. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen