Gast Geplaatst: 28 januari 2004 Geplaatst: 28 januari 2004 hallo wederom een vraagje wat al vaker gesteld is maar ik kon hem toch neit zo snel terugvinden * ik wil mijn kanalen lijste wijzigen handmatig en daar is een foefje voor om ook de 1e 500 te wijzigen maar goed nu heb ik dus per ongelijk al mijn zenders ook opnieuw eropgezet en nu heb ik bv op kanaal 7 geen kanaal zitten maar zodra ik de zaakjes ga wijzigen komt het dus niet uit weet iemand wat ik nu kan doen?
Pionewbie Geplaatst: 28 januari 2004 Geplaatst: 28 januari 2004 1. Laat de decoder kanalen zoeken in de Canal+ volgorde. Hierna uit het menu gaan. 2. Ga weer in het menu 5.5 kanalen installeren. Kies OK Ga Verder 3. Kies willekeurige volgorde Druk niet op OK Maar op A 4. Kies 2 Kanalen hernummeren. 5. Nu is het mogelijk om de kanalen 1 t/m 500 te hernummeren. 6. Als je de kanalen naar wens hebt verplaatst ga je uit het menu en set je de decoder met de afstands bediening op standby (rode knop). Nu zijn de kanalen opgeslagen in het geheugen van je decoder. Dit kan zowel bij de originele als bij de gepatchte Philips
Gast Geplaatst: 28 januari 2004 Geplaatst: 28 januari 2004 http://www.lexfiles.nl/Kanalen%20bewerken.htm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen