U96 Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 Kan iemand me zeggen of ik hiermee iets anders dan goldkaarten mee kan proggen ? Alvast bedankt. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
wammeswaggel Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 Als je alleen funkaarten wil programmeren, is even googlen met de woorden "funcard programmer light" genoeg. Dat is een parallel-programmer met slechts 3 weerstandjes. Als software kun je Funmagic gebruiken. Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
U96 Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Geplaatst: 29 januari 2004 Dus met deze progger kan ik geen funkaarten programmeren als ik het goed begrijp ? Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
wammeswaggel Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 Niet met dit model, het model Zeus van dezelfde firma kan dat wel, maar volgens mij zijn dit al wat oudere modellen. Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen