WilSat Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 Mijn DB start altijd op met deze melding. Na enig expirimenteren doet ie het wel. Ik heb veel gelezen, maar hier nog geen oplossing voor gezien. Gebruik laatste RonaldEmu.
mr|repel Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 hoe hoog is je signaal sterkte ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
WilSat Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Geplaatst: 29 januari 2004 Vind ik bij een DB moeilijk te zien. Op andere ontvanger, welke op dezefde schotel staat is de signaalsterkte 80%
Ome Merde Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 moeilijk te zien ? gewoon dreamknop, info, pijltje naar rechts (2x) et voila. merDe deze ruimte is te huur
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 En als je de rudream image gebruikt zie je bovenin de statusbalk
tCC Geplaatst: 29 januari 2004 Geplaatst: 29 januari 2004 of shut de db gewoon ff 1x met een zender die het wel doet, hij onthoudt nl de laatste zender zoals hij voor het laatst geshut is, daar komt hij ook mee terug. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
WilSat Geplaatst: 30 januari 2004 Auteur Geplaatst: 30 januari 2004 Signaalsterke nu ook gevonden. Is boven 80%. Als ik opstart op een FTA kanaal duur het een 10-tal seconden en dan beeld. Op een gecodeerd kanaal duurt het eindeloos. Ik zal de diseqc schakelaar eens vervangen. Misschien dat deze bejaard is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen