satbikkel Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Hallo, heeft iemand ook info liggen hoe je een extra prov. in een org. kaart kan zetten?<P>Heeft iemand dit al gedaan en met welke commando`s <P>graag een reactie!<P>gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 7 november 2000 Geplaatst: 7 november 2000 Er zijn op het internet genoeg secafaqs te vinden waarin de hele materie goed is uitgelegd. Download die eens, vertaal ze eens en lees het dan een paar keer door en probeer de hele materie een beetje te begrijpen. Dan is het heel goed mogelijk dat iedereeen op dit board het onder de knie krijgt. Het is vooral een kwestie van je eigen zelf willen verdiepen hierin en je helemaal focussen op de materie.<P>En nee wij gaan hier niet complete Nederlandse faqs met handleidingen plaatsen hoe wat te doen en welke commando's waar te geven. Want ook hier geldt dat we geen vrijschakelservice zijn voor secakaarten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
satbikkel Geplaatst: 7 november 2000 Auteur Geplaatst: 7 november 2000 Hallo, ik heb misschien de verkeerde vraag gesteld, of de vraag is verkeerd begrepen.<P>Ten eerste, de seca faqs (seca-faqs 2.2/2.3)die ik op het internet heb gevonden werd over dit onderwerp heel weining in beschreven. vandaar de vraag of iemand een meer info heeft over dit onderwerp.(maakt dus niet uit in welke taal)<P>Ten tweede, het is ook niet mijn bedoeling om er een "vrijschakelservice" van kaarten van dit board te maken!! <P> <BR>Verder alles oke.<BR>gr.<BR><P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 8 november 2000 Geplaatst: 8 november 2000 Je vraagt dus impliciet wel hoe je je kaart kunt vrijschakelen voor een andere provider op een orginale secakaart. Je weet dat het mogelijk is en je vraagt dus naar de commando's om een en ander te doen....conclusie kan dus alleen maar zijn dat je bezig bent met het vrijschakelen van iets via de informatie die je denkt te kunnen halen van dit board. Dat is dus de reden waarom ik dit onder het vrijschakelprincipe schaart.<P>Als je de goed faqs gebruikt ze goed leest en de nodige informatie op diverse boards en sites op het internet leest dan kan je zeker als je jezelf er goed in verdiept te weten komen wat je wilt te weten komen. Ga bijv een diverse Mirc kanalen langs die er in europa zijn en neem de informatie die daar op sommige momenten gegeven wordt goed op.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
satbikkel Geplaatst: 8 november 2000 Auteur Geplaatst: 8 november 2000 Dus mijn vraag mag NIET op dit board gevraagt worden (het delen info c.q. ideeen uit wisselen met elkaar)raar, tropic "seca-key`s" heeft dus ook geen moer met het systeem "seca" te maken! maar MEER met het vrij schakelen van kaarten. <BR>ik wil geen ruzie maken op dit board, maar waar dient deze tropic dan voor? ik was van mening dat dit board was op gezet om met elkaar ideeen en gegevens uit te wisselen,om het systeem beter te leren kennen.zoals dat ook met andere hobby's het geval is.<P>zo zie je maar weer niet iedereen denkt het zelfde, maakt niet uit anders was het heeeeel saai op deze wereld.<P>gr.<BR>Satbikkel <P> <P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 In principe is met het over en weer uitwisselen van Key's en dergelijke en meer aanverwante zaken dit board toch een vrijschakel service dit kun je niet wenden of keren.<P>Wat is het oogmerk van iemand die wat meer van een bepaald scambling systeem af wilt weten ? toch 99% van deze personen om zenders vrij te kunnen kijken.<P>Door een download sectie te hebben met alle SW die geschikt is om GW en andere chipkaarten te programmeren met het "operating system" van diverse providers daarin maakt dit board zich wel degelijk een vrijschakel service.<P>MVG een hobbyist<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Oke als we deze weg op willen gaan dan lust ik er nog wel een paar hoor maar we zullen inderdaad dan maar eens binnenkort de downloadsectie op verzoek als vrijschakeldienst zien en deze sluiten. Onze doelstelling was altijd dat het educatieve software was waarmee mensen konden experimenteren en die niet van ons zelf was maar van anderen. Als gebruikers dit op eigen verzoek anders willen geinterepeert zien dan zullen we dat maar doen en de downloadsectie sluiten.<P>Overigens is dit board er voor om informatie te krijgen over de hobby. Daar orgineel secakaarten manipuleren nog voor een groot gedeelte off topic is voor de meesten kunnen we hier gewoon niet dieper op in gaan en wensen we niet er dieper op in te gaan. Ik heb wel degelijk om gepaste wijze aangegeven hoe aan informatie gekomen kan worden. Dat is misschien een wat omslachtere wijze is dan zomaar van het board af lezen zou dan wel maar ik heb geen van de mensen hier bijv gisteren op Irc gezien terwijl als ze er wel geweest waren ze heel veel te weten waren gekomen.<P>Overigens als gebruiker Life suggereert dat meer dan 99 % het niet voor de hobby doet maar voor het gratis kijken dan neem ik binnenkort maar weer eens een vrije dag en zullen we wederom maar weereens een schifting gaan maken in ons gebruikers bestand. En zelfs ook het lezen alleen mogelijk te maken voor gebruikers. <P>Je kan het namelijk krijgen zoals je het hebben wilt bij sat4all <P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 09 November 2000).]
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Toch ben ik van mening dat het Sat bikkel niet geheel om het gratis kijken gaat daar hij een originele kaart wil gaan manipuleren wat inderdaad mogelijk is , als het hem echt om de gratis kijkerij ging had hij de makkelijke weg wel gekozen en een goldwafer o.i.d. genomen.<BR>Ik moet helaas opmerken dat er de laatste tijd nogal furieus gereageerd wordt op diverse postings.<BR>Dit board is zeker niet bedoeld als een C+ vrijschakel service ,en dat moet het zeker niet worden ,maar op het moment dat er info gevraagd wordt over de originele kaart vind ik dat iemand met een hobby bezig is en er de tijd en moeite voor wil nemen om te zoeken hoe dit alles werkt en dus op dat moment best wel info mag vragen betreffende hoe en wat , het is hierbij zeker niet de bedoeling dat de nano's klakkeloos op het board gesmeten worden daar je er anders nog niets van opsteekt .<BR>Maar inderdaad , er is echt wel het nodige te vinden in de diverse faq's op het net betreffende het schrijven van diverse key's ed. het probleem is vaak dat deze info in het pools of een andere taal geschreven is die niet iedereen machtig is..............<P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 30 november 2000 Geplaatst: 30 november 2000 wou me een beetje afzijdig houden hier maar <BR>om deze topic toch tot een goed einde telaten komen . <A HREF="http://homepagetools.com/ultraboard/dfsboard/UltraBoard.pl" TARGET=_blank>http://homepagetools.com/ultraboard/dfsboard/UltraBoard.pl</A> <BR>en <A HREF="http://babel.altavista.com/translate.dyn" TARGET=_blank>http://babel.altavista.com/translate.dyn</A> <P>volg deze links en je komt vast een stuk verder...<BR>gr dj<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 1 december 2000 Geplaatst: 1 december 2000 Deze hele discussie speelde een maand geleden en in die maand heeft zich er veel voor gedaan op diverse sites en boarden. Wat mij betreft mag er op dit moment vrij over gepraat worden.....<P>Dus als er mensen zich geroepen voelen om hierover door te gaan okee maar laten we wel afspreken dat er geen mk's,ppua en complete monkey proof handeleidingen en faqs hier om de oren gaan vliegen. Dus alleen over het hoe en hoe het te doen....<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 01 December 2000).]
Gast Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 Ik denk dat je als board heel voorzichtig moet zijn met het toelaten van keys natuurlijk kan je er over praten maar voorbeelden moet je niet neer zetten de mensen van de providers en de heren handelaren kijken ook mee.<BR>Deze zullen de mensen dan weer een hoop geld uit de knip trekken en c+ hoeft echt niet te weten hoe ver we zijn toch????<P>Gr.Ad<BR>
Gast Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 Ik denk dat je als board heel voorzichtig moet zijn met het toelaten van keys natuurlijk kan je er over praten maar voorbeelden moet je niet neer zetten de mensen van de providers en de heren handelaren kijken ook mee.<BR>Deze zullen de mensen dan weer een hoop geld uit de knip trekken en c+ hoeft echt niet te weten hoe ver we zijn toch????<P>Gr.Ad<BR>
Aanbevolen berichten