Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik heb vernomen (verbeter als ik verkeerd ben)dat de 0c,0d en 0e key geupdated worden via de systemkey 01 en de ppua.Is er nu al een manier om de systemkey 01 uit te lezen zodat ik mijn canal+ Vl kaart kan klonen.<BR>indien ja,welk programma heb ik nodig?Welk software pakket is er geschikt om een ppua en een systemkey 01 in te zetten.zoxx,zicco secanix of andere.en met welke editor?graag een antwoord aub.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

probeers eens uit met de soft die te vinden is in de misc sectie, zoals secamaster, secamosc ....<P>daar lukt het zeker mee :-)<P>suc6<P>------------------<BR>

Geplaatst:

inderdaad zou kunnen maar een provider erbij zetten heeft wel iets meer om het lijf denk ik !jatoch? gr juan

Geplaatst:

als dat zo makkelijk is even met secamsc <BR>vertel mij dan even hoe je dat doet ???<BR>hij moet er natuurlijk wel even plain uitkomen.<P>ge djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.