Gast Geplaatst: 18 september 2000 Geplaatst: 18 september 2000 kan het nu wel of niet en met welke soft zou het dan moeten word over seca master 2000 gesproken ik kan het niet vinden en ieder die iets weet niet te bereiken geen mailadres wat jammer is moet het toch openbaar worden gevraagd had het liever rechtstreeks gevraagd<BR>hoop dat er iemand is die me verder wil helpen waarvoor mijn dank!!!!<BR>gaus<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 september 2000 Geplaatst: 19 september 2000 gauser .Dat het mogelijk is tja . waarvoor zouden al proggies dan op het net verschijnen . hoe het moet . Zelfs voor mij nog een groot vraag teken . Het is dus echt back to the roots. ...En echt geen knoppie drukken klaar ..ben zelf nu al 2 maanden bezig om de grote puzzel bij elkaar te krijgen . wat betrefd publiek maken .Nee echt niet !!!!!. Dit gaat menig kaartje kosten en kan niet de bedoeling zijn . gewoon wachten . of de puzzel bij elkaar zoeken (leer duits ,italiaans.en pools )<BR>en dan vind je vanzelf een tipje van de sluier <P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by djazzie:<BR><B>gauser .Dat het mogelijk is tja . waarvoor zouden al proggies dan op het net verschijnen . hoe het moet . Zelfs voor mij nog een groot vraag teken . Het is dus echt back to the roots. ...En echt geen knoppie drukken klaar ..ben zelf nu al 2 maanden bezig om de grote puzzel bij elkaar te krijgen . wat betrefd publiek maken .Nee echt niet !!!!!. Dit gaat menig kaartje kosten en kan niet de bedoeling zijn . gewoon wachten . of de puzzel bij elkaar zoeken (leer duits ,italiaans.en pools )<BR>en dan vind je vanzelf een tipje van de sluier <P>gr djazzie<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad ben het helemaal met djazzie eens wacht rustig af, geduld is een schoone zaak het is echt niet eenvoudig...<P>Zoek mee kunnen we elkaar helpen!!!!<P>Ad<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten