Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste TeeBee,<P>In de welbekende wandelgangen heb ik vernomen dat jij de methode kent/weet voor de originele Seca (bijgeleverde) kaartjes.<P>Graag een tipje van de sluier ofwel wat hebben we allemaal nodig ????? om de originele kaartjes te bewerken ???? <BR>Graag een start en/of voorzetje !!!!!<P>------------------<BR>

• 2 weken later...

Geplaatst:

Nog steeds niet <BR>Wachten maar is hier de boodschap.<BR>Er zal wel iemand zijn die je een<BR>beetje wegwijs zal maken maar???<BR>Suc6

Geplaatst:

4not, ben je alles aan het afstruinen om negatief te doen ?????<P>Afijn, dit is het nederlands gedeelte van dit board en om je de waarheid te vertellen ik kan originele Seca cards inmiddels proggen.<P>Wachten kan je op dit board soms heel lang er zijn mensen die heeeeeeeee.......ll lang thee drinken binnen hun eigen vrienden clubje en de belangrijkste thee-drinker heeft mij te kennen gegeven het originele Secacard geheim ???? enkel met zijn eigen theebekers ofwel thee-belanghebbende te willen drinken/delen.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Aviddv (edited 16 September 2000).]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>4not, ben je alles aan het afstruinen om negatief te doen ?????<P>Afijn, dit is het nederlands gedeelte van dit board en om je de waarheid te vertellen ik kan originele Seca cards inmiddels proggen.<P>Wachten kan je op dit board soms heel lang er zijn mensen die heeeeeeeee.......ll lang thee drinken binnen hun eigen vrienden clubje en de belangrijkste thee-drinker heeft mij te kennen gegeven het originele Secacard geheim ???? enkel met zijn eigen theebekers ofwel thee-belanghebbende te willen drinken/delen.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ach kom geloof nou er is er dit moment een in Nederland met een werkende c+ kaart dus stop met die onzin.<BR>Natuurlijk ga je het niet van de daken schreeuwen gooi je toch je eigen glazen wat betreft de piraten kaartjes....<P>Ik wil iedereen uitdage om bij mij een c+ kaart te proggen mag je mijn originelekaart gebruiken,wie durft als je kaart kapot maakt krijg ik een nieuwe van je...<P>Ad<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

adiddv (or what the fuck his name is) just got himself kicked!<P>je gaat maar ergens anders negatief lopen doen!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.